Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(Dano) Unibet 10sec spot
(BjarneTv) Re: bjarnetv\\\'s skisseblokk
(Lumie) STRIPE -Reel 2013
(fornes) langt inni skogen ...
(EinarM) Desert canyon - Matte painting - Einar Martinsen
(Henning) Lurking in the Deep
(Kevron) \\
(Henning) Henning sin sketchbook/art dump
(StianHalvorsen) Ny VFX show reel
Arkivet

Foto: Årets frisør

Få kommentarer på uferdige arbeider og diskutere teknikk.

Foto: Årets frisør

Innlegg KarlB 08 Des 2008, 15:28

Heisann! her kommer noen bilder jeg tok i forbinnelse med årets frisør konkurransen.
Frisør: Elisabeth Rendall, Blow

Relativ fornøyd(alt er relativt) med resultatet på sv/hv serien, farge er ikke helt min stil, men det funka i sammenheng.

Når sant skal sies er ikke denne type "beauty"foto helt min greie, da jeg gjør bedre ting (mener jeg iallefall selv) med kun tilstedeværende lys, men det var en artig utfordring. Dessverre ble det ingen nominering på frisøren, så da får man bare prøve seg til neste år igjen.
Vedlegg
Untitled-8.jpg
Untitled-8.jpg (252.68 KiB) Vist 2893 ganger
Untitled-7.jpg
Untitled-7.jpg (197.1 KiB) Vist 3949 ganger
-Make tea not love
http://karlb.no
KONGE!
KarlB

Re: Foto: Årets frisør

Innlegg Uglyposterboy 08 Des 2008, 21:43

begynne med å si at jeg elsker, og da mener jeg viklig elsker mange av bildene på siden din.
og må kanskje si meg enig i at denne typen foto ikke er helt din greie.
det første bildet var det veldig vansklig å se noe av håret, så tror kanskje det hadde vært bedre uten det røde.

på det siste så liker jeg godt det bildet i midten. men syns kanskje det blå lyset forstyrer litt. men helt klart en favorit blandt de tre der. siste bildet er det vel mer modellen og make-upen som gjør at jeg ikke liker det no særlig.

Uglyposterboy

Innlegg superrune 09 Des 2008, 00:16

Jeg må si jeg liker veldig godt de røde bildene, de hadde vært utrolig kule med noen grafiske elementer (f.eks i 3D :) )

De nederste var i utgangspunktet også veldig bra, flott lys og styling. Men der er det uttrykket i ansiktet på den første og siste modellen som blir litt intetsigende dessverre...
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Innlegg KarlB 09 Des 2008, 00:47

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger!
Det varmer et ungt foto hjerte som for tiden ikke får gjort jobbene han virkelig har lyst til!

superrune: Sant skal sies at det du gjorde sammen med Evy Andersen til Adam og Eva er noe som har inspirert meg og jeg har lenge hatt lyst til å prøve noe av det samme, så bare rop ut hvis du har lyst på et sammarbeid til personlig prosjekt med 3d og foto!

Uglyposterboy: wow! takk! det er ikke rent lite! men det er nok noe jeg må lære meg bedre å like, mulig det kommer en gang i fremtiden.
-Make tea not love
http://karlb.no
KONGE!
KarlB

Innlegg juliaumulia 09 Des 2008, 02:05

Jeg virkelig -elsker- lyssettinga og fargesammensetningene i de tre nederste bildene. Det i midten er desidert best. Delvis på grunn av modell/hår/blikk, men også fordi at lyset falt best der.

De røde bildene. Tja. Hva skal jeg si? Veldig sprekt :D (Høres ut som ei 45 år gammel kjerring nå, menokå.)
Jeg synes de er mer grafiske enn fotografiske, da (om jeg gjør meg forstått). Og det er ingen dårlig ting! Forferdelig kult... Nå blir jeg bare minnet på hvor forferdelig dårlig jeg er på lyssetting.

juliaumulia

Innlegg superrune 10 Des 2008, 03:07

KarlB skrev:superrune: Sant skal sies at det du gjorde sammen med Evy Andersen til Adam og Eva er noe som har inspirert meg og jeg har lenge hatt lyst til å prøve noe av det samme, så bare rop ut hvis du har lyst på et sammarbeid til personlig prosjekt med 3d og foto!

Det er bare å si ifra. Jobber gjerne med foto i denne kvaliteten :)
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Gå til Foto

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester