[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - Musikkvideo for Djerv - "Headstone"
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Musikkvideo for Djerv - "Headstone"

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Musikkvideo for Djerv - "Headstone"

Innlegg Jinx 01 Jun 2012, 14:30

Hei.

Som et lite sideprosjekt har Jørn Veberg og jeg laget en ny musikkvideo til det norske bandet Djerv og låta "Headstone". Det er et typisk "noen-timer-på-kvelden" prosjekt og videoen har vært ferdig en liten stund men har premiere i dag. Det er smørt godt på med ironi og klisjéer, noe vi synes selv var veldig morsomt. Bandet var knall å jobbe med og samarbeidet har vært knirkefritt. Håper den faller i smak :)

- Colin
Colin McMahon
Art Director & Concept Developer
http://www.mottimotti.com
Brukerens avatar KONGE!
Jinx

Re: Musikkvideo for Djerv - "Headstone"

Innlegg bquentin 02 Jun 2012, 01:00

Jeg er veldig fan av denne stilen, selv om den er klisjéfylt ;)

Jeg syns den er veldig fin! Tro til sjangeren, og selv om man ser ofte "b-film introer/sekvenser", er det ikke så ofte jeg har sett det med så mye 3D, og i akkurat den stilen der har laget den i.

Morsomt og inspirerende å se at dere pumper ut bra ting rett som det er! Gønn på!
- Bjørn Quentin
Brukerens avatar KONGE!
bquentin

Innlegg Camomilla 02 Jun 2012, 15:34

Nei, så moro - denne låta har jeg hatt på spillelista mi nesten siden den kom :) Jeg er ingen musikkvideokjenner, men jeg synes den var tøff :) Og fint å se zombier uten at det ligner på Thriller-videoen.

Camomilla

Innlegg superrune 02 Jun 2012, 21:15

Utrolig tøft, Colin!!
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Innlegg Jinx 04 Jun 2012, 12:42

Tusen takk :)

En litt morsom greie er at alle trærne er modelert på iPad med Treesketch : http://itunes.apple.com/us/app/treesket ... 30117?mt=8

- Co
Colin McMahon
Art Director & Concept Developer
http://www.mottimotti.com
Brukerens avatar KONGE!
Jinx

Innlegg squidmonk3j 08 Jun 2012, 09:38

Herlig:)
Brukerens avatar KONGE!
squidmonk3j