Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Andmiral Adama

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Andmiral Adama

Innlegg Obstfelder 18 Okt 2010, 16:56

En annen illustrasjon jeg gjorde for noen uker siden. Dette var et forsøk på andeversjon av Admiral Adama fra Battlestar Galactica.
Vedlegg
AdamaDuck6lorez.jpg
AdamaDuck6lorez.jpg (121.75 KiB) Vist 1982 ganger
Brukerens avatar KONGE!
Obstfelder

Re: Andmiral Adama

Innlegg Jtp 18 Okt 2010, 18:00

He he! Veldig kul illustrasjon og morsom ide!

Med det sagt så har jeg noen kommentarer. Det som signaliserer konkret Battlestar Galactica for meg er pistolen. At det skulle være Adama er jeg usikker på om jeg hadde plukket opp på uten at det stod det.

La oss titte på Adama:
Bilde
Første er uniformen. Den har jo røde "lister" og den går ikke rett ned, men skrått over brystkassen.
Det andre er jo den distinkte grå "sprengt" i håret i verven. Den kunne vært interesant og fått med.
Og hadde det vært mulig og fått med innsukne kinn på noe hvis? Anden har litt bollekinn.

Ellers som sagt, kul illustrasjon og ide!

JTP
Jtp | Senior Multimedia Designer & Web Produsent | http://www.juicy.no

Jtp

Re: Andmiral Adama

Innlegg Obstfelder 18 Okt 2010, 19:26

Jeg tok meg noen friheter med uniformen ja :)

Kunne vært kult å fått med gråstenken og beinstrukturen, men jeg prøvde å finne en balanse mellom ande-look og menneske-Adama-look, så jeg valgte denne middelveien.

Det er vel en 50/50 med tilbakemeldinger som gjenkjenner han eller ikke, så jeg har definitivt et forbedringspotensial. Neste gang er målet å klare 60/40 :)
Brukerens avatar KONGE!
Obstfelder

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester