Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Dinotrøbbel

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Dinotrøbbel

Innlegg Boom 08 Aug 2010, 03:48

Hei!
Tenkte jeg skulle legge ut et halvgammelt bilde som siden har plaget meg en smule siden det ble ferdig, og tar gjerne imot tips om hva som kunne vært gjort bedre mht til feks komposisjon, fargevalg, bevegelse etc.
Jeg har etterhvert endel tanker om dette selv, men er veldig interessert i synspunkter fra friske og høyst veltrente øyne her på storedyret. :)
Vedlegg
1MillBCTD2.jpg
1MillBCTD2.jpg (157.93 KiB) Vist 5024 ganger
Brukerens avatar KONGE!
Boom

Re: Dinotrøbbel

Innlegg Boom 08 Aug 2010, 11:40

Like greit å slenge på en illus til, når jeg først er i gang. Denne ble laget til en auksjon i regi av Pandas International for en tid tilbake.
Er mer fornøyd med denne her enn den første, men jeg tar veldig gjerne imot kritikk/ros/konstruktiv slakt. :)
Vedlegg
___LPanda.jpg
___LPanda.jpg (233.09 KiB) Vist 4980 ganger
Brukerens avatar KONGE!
Boom

Innlegg superrune 08 Aug 2010, 13:12

Dinosaur-bildet var veldig tøfft, likte at det var såpass klassisk i stilen. Fikk gode William Burroughs-vibber fra det :)

Det eneste jeg ser sånn umiddelbart er at kroppen er litt todimensjonal i forhold til hodet. Fingrene spesielt stikker ikke så mye ut i lys/skygge som de kunne gjort?
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Innlegg Boom 08 Aug 2010, 21:01

Hehe.. du har fullstendig rett mht 2D-fingrene, det er faktisk en klar blemme som jeg ikke har lagt merke til før nå.

Mange takk for både tilbakemelding og "header"-status! :D
Brukerens avatar KONGE!
Boom

Innlegg Boom 08 Aug 2010, 21:21

Dette var jo gøy, hehe... Så her er et bilde til. Tilfeldigvis befinner dette seg også i dinosaur-territorium, men denne gang utspiller dramaet seg i Bergen sentrum. :)

Kritikk av alle slag tas vel imot.
Vedlegg
___DinoterrorL.jpg
___DinoterrorL.jpg (296.32 KiB) Vist 4796 ganger
Brukerens avatar KONGE!
Boom

Innlegg seazo 10 Aug 2010, 00:14

Det siste der falt veldig i smak, og har forøvrig ikke noe særlig konstruktivt å komme med.
Jeg liker veldig godt hvordan du har fått til en kaotisk stemning med så varierte karakterer og masse liv. Flotte velgjennomtenkte farger også :)
Johan Bøgeberg - CG Artist http://www.seazo.no
Brukerens avatar KONGE!
seazo

Innlegg breuer 13 Aug 2010, 08:04

Veldig tøfft. Kult at du kan variere såpass med like høy kvalitet i begge stilarter.

/Erik
Brukerens avatar KONGE!
breuer

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester