Her har vi også en oppdatert PDF av hele historien: https://share.acrobat.com/adc/document. ... caf4fdd679
Det tar litt tid om dagen, men jeg holder på å flytte inn i nytt hus så det er mye å styre med som dessverre ikke bidrar til historien vår her, men som allikevel må gjøres (realiteten og den såkalt harde virkeligheten er et meget oppskrytt sted å oppholde seg på mene nå jeg....hmm hvor la jeg pipa mi....

Men flyttinga er så godt som ferdig, det gjenstår bare å pakke og frakte kontoret/atelieret/studio samt datautstyret, fotoutstyret mitt og alle tegne og malesakene....pthjuuuuuui! (høres fælt ut, men jeg tipper jeg klarer det alene på noen timer...tørr ikke la noen hjelpe med dette...er litt pysete sånn).
Jeg tar det vel i kveld, deretter blir det noen dager med å få alt på plass, og så burde alt kunne stulle avgårde som før...nesten.
Tele2 påstår nemlig at de trenger 4 uker!!!! på å flytte/koble om bredbåndet mitt, så det blir å pendle tilbake til det gamle kontoret (9km. hver vei) i noen uker før alt er honkey dorey (jævla tullinger, de bruker ikke mer en sekunder på å koble deg fra når de får det for seg ).
Vel vel, dette er nok smeller av den sorten man bare får ta med det man har.
Jeg er litt usikker på om jeg har puttet inn litt for mye dialog på denne siste siden, og om teksten har en naturlig flyt og retning som gjør at man leser det i rett rekkefølge. Hadde vært fint med litt tilbakemelding på det...
Ha det bra alle sammen.