Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Heisann alle det ute!

Det Store Dyret taler til folket!

Heisann alle det ute!

Innlegg Anna 16 Okt 2009, 10:59

Hei!
Jeg har lusket litt rundt inne på forumet en stund og sett på alle de flotte arbeidene som er her!
Dere er så dyktige!
Har prøvd å finne et forum som er bra og som gir gode tilbakemeldinger. Faller alltid tilbake på Dyret.
Nå er ikke jeg så pro som dere men jeg håper at jeg kan vere her med dere å lære masse:)
Driver jo bare med dette på fritiden så jeg får ikke gjort så mye. Den lille jeg har igjen etter jobb, unger og studier...men det blir nå litt. Nå brenner jeg til å falle inn i min egen lille tegnevenden.
Er snart ferdig utdannet DAK opperatør fra Noroff. Så etter det rekner jeg med å få litt bedre til til tingene mine.
Jeg ser at det meste her inne foregår på PC. Enda så liker jeg best å tegne for hand, selv om jeg har gått til innkjøp av et tegnebrett.
Har for det meste gått i bilder til nå(som i lerret bilder). Men for tiden har jeg et lite bok prosjekt.(jeg og sønnen min på 5 laget en historie om kvelden da han skulle legeg seg, og så spann jeg videre på den ideen)
Ikke det at jeg har så store forhåpninger at jeg skal gi ut noen bok. For å si det. Men et prosjekt for å kose meg og lære underveis.
Har tegnet en del skisser som jeg kommer til å legge ut etterhvert, slik at jeg kan fått litt feedback på hva som kan gjøres bedre. Så hadde jeg tenkt å scanne bildene inn i photoshop og fargelegge de der.
Har ikke så mye utdanning i dette å vise til. Kun er kjempe engasjement for det jeg elsker for å gjøre :D

Skap en god dag!

Vennlig hilsen
Anna

Anna

Re: Heisann alle det ute!

Innlegg Hai 16 Okt 2009, 12:30

Velkommen til Dyret! :)
Brukerens avatar
Hai

Innlegg chrleon 16 Okt 2009, 13:35

Det Store Dyret har en kost som innbefatter både digital og analog mat.
Noen ganger kan det bli litt mye digital mat, så analog mat som malerier, håndskisser og skulptur mm., sikrer at Dyret ikke får oppblåst mage og treg avføring. Det er bra for oss alle! :D

Velkommen
Brukerens avatar
chrleon

Innlegg Anna 16 Okt 2009, 14:01

Så bra at det er plass til litt analog mat her også;)

Anna

Anna

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest