-nå er det år siden sist jeg postet noe vettugt her på dyret, så da er det vel på en måte litt på tide igjen

Jeg har lagt litt store planer sammen med "kompanjongen" min, planen er å ha en utstilling i slutten av oktober som vil inneholde 10 år med coverarbeidet vi har holdt på med sammen ... veggene skal fylles med covere i storformat ... + at det vil bli en egen del hvor vi presenterer hvert vårt kunstprosjekt ... av og til må man jo feire seg selv litt ... kremt ... ohhh ... lykke ... skummelt ... gleder seg ... stresser ... så nå i sommer har jeg ikke gjort så mye annet enn å tenke DECADEDECADEDECADE (og litt sol, plaske, grille) ... 10 års jubileum ... spare penger ... blåse av penger ... til Decade ...
Mye må planlegges ... mye gjenstår ... og mye er allerede satt i gang, HURRA!!! Utrolig mye forberedelser som må til når man plutselig står på den andre siden og skal arrangere noe annet enn et bursdagsselskap ...
Stemningen i profilen bygger mye på coverkundene våre - som muligens ikke er av den lystigste typen når det kommer kunstneriske uttrykk

... så, jeg tenkte jeg skulle begynne å presentere litt av arbeidet her og fylle på frem til alt er helt ferdig og over 1. november ...
(og så beklager jeg på forhånd alle prikkene mine, av en eller annet grunn så synes jeg det er lettere å formulere meg når de er med ...)

Først - stemningsbilder, dette er også bilder som etter all sannsynlighet vil bli brukt om ikke direkte i profilen så som tilleggselementer senere (skal presentere sammenhengen for dere etter hvert):
...og her er logoen for arrangementet, Decade:
og her er flyeren ... den første trykksaken som er ute nå ... med tilleggselementet ravnen, eller hodeskallen som den har blitt forkortet ned til stakkars

puhhhh ... det kommer mer etter hvert, det er mye under produksjon til dette prosjektet, tar litt av gangen