Heisan alle medlemmer av Dyret!
Vi jobber internt med en større oppgradering av Dyret. Det går sakte fremover, men vi håper å ha noe å vise frem i løpet av året. Dette blir den største oppgraderingen av Dyret siden vi startet opp i 2000, vi gleder oss til å vise den til dere.
Å diskutere seg imellom og vise arbeider i forum-software har blitt gammeldags. Resten av internett har hatt en rivende utvikling, men webforumene er praktisk talt slik de var på midten av nittitallet. Det finnes nye platformer som gjør jobben mye enklere for utviklere og brukere. Vi jobber med å implementere en slik løsning, men inntil videre så ønsker jeg på å innføre noen av de kommende endringene inn i dagens Dyr. En av disse endringene er en radikal forenkling, og jeg har lyst til å se den i bruk før vi går over til ny software.
Her er mitt forslag, og jeg kunne tenke meg tilbakemelding fra dere. Jeg ønsker å komprimere HELE den kreative siden av Dyret til kun TRE forum:
- Ferdige Arbeider (slik det er i dag, mitt favoritt-forum)
- Uferdige/WIP Arbeider (som inneholder ALLE wip-forumene vi har, inkludert skisseboka)
- Diskusjoner (som kombinerer diskusjoner rundt 3D/2D/web/nyheter/inspirasjon/time out osv).
De som blir stående utenfor dette er: -
- Annonser
- Diskusjoner rundt bransje og utdanning (som nå kombineres)
Med tanke på hvor lite trafikk det er i de fleste under-forumene, så tror jeg dette vil gjøre bruken av Dyret mye enklere. Det vil også føre til mye mer overlapp, der de mindre "populære" feltene får mer trafikk.
Hva synes dere?