Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Buenos Aires store dyret!

Det Store Dyret taler til folket!

Buenos Aires store dyret!

Innlegg mariusfinnstun 13 Jan 2013, 05:41

Jeg har lenge bare kikket på de fine tingene som legges ut her og jeg tror aldri jeg har postet - noe min nåvernede brukerprofil hvertfall (oprettet i 2009) bekreftet. Så jeg hadde min første offisielle post i dag. Whooo!

Jeg er en liten filmskaper fra Oslo som jobber både freelance og med det fine lille selskapet AnnleisFilm. Jeg håper 2013 er et år jeg og vi kanskje kan vise litt mer av oss selv enn vi pleier. Det er litt skummelt. Ihvertfall føler jeg det. Å produsere ting de store flinke guttene og jentene, som er så mye flinkere, plutselig skal få se og antageligvis kritisere. Men samtidig, man kan ikke lage fine ting og aldri vise til noen. Kanskje de fine tingene ikke er like fine som man selv føler, men tilbakemeldingen man får gjør kanskje at den neste blir desto finere?

Så.. her er jeg. Jeg har et lite selskap jeg kan gjemme meg bak, men stort sett er jeg nå sårbar for alle tilbakemeldinger og kritikker. Så velkommen 2013. Velkommen til alle dere flotte fine talentfulle mennesker. Jeg vil nå slippe dere inn i varmen, om noen skulle ville. Og om dere har lyst til å si noen ord på ting jeg/vi i AnnleisFilm legger ut så setter jeg veldig stor pris på det. Kritikk like mye som oppmuntring. Det er skummelt, men la dette bli året jeg gjør litt mer av ting som er skumle.

Hei og hopp!
Brukerens avatar
mariusfinnstun

Re: Buenos Aires store dyret!

Innlegg superrune 15 Jan 2013, 23:04

Gleder oss til å se hva du legger ut - og en forsinket velkommen til Dyret skal du ha :)
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Re: Buenos Aires store dyret!

Innlegg isissousa 30 Mar 2013, 00:06

Ja, velkommen til Dyret :) :D (oi, sent svar!)
The Art of Isis Sousa / Isis Sousa Illustrasjon og Design ENK
http://www.isissousadesigner.com
Brukerens avatar KONGE!
isissousa

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest