Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

H e i ^ ^

Det Store Dyret taler til folket!

H e i ^ ^

Innlegg Gyozaish 01 Mai 2011, 21:12

Heisann!
Mitt navn er Silje og jeg er en 19 år gammel jente som liker tegning og maling. Jeg tegnet ganske ofte da jeg var mindre og var sjeldent ute å lekte fordi vi bodde da i et leilighet den tiden, så penn og papir var liksom alltid der for meg for å holde meg i selskap.

Jeg har hatt tegne blokkade eller hva det nå heter, der man plutselig føler seg frustrert og ikke greier å tegne mer. Dette har jeg hatt i nesten tre år til i desember i fjor. Nå er jeg igjen i gang med tegningen, og jeg prøver ut teknikker som jeg aldri har vært så mye borti før, som f.eks. watercolour pencils og gouache. Ellers eksperimenterer jeg litt.

Jeg tegner og maler helst for hånd før jeg begynner med det digitale for å forstå teknikken og fargebruken bedre og prøver å utvikle egenskapen min. Jeg hadde adobe photoshop, illustrator og hele pakken som jeg fikk installert på skolen jeg gikk på i fjor, men det hele ble slettet ved uhell da jeg skulle reinstallere et program på laptopen min. Trist.

Ellers liker jeg å studere andre profesjonelle tegneres verk :B Jeg har søkt meg inn på Kunstskolen som ligger i byen, og vurderer å søke meg inn på NKF ved illustratør-linjen der jeg kan ta bachelor/master i utlandet eller ved Kunstakademiet her i landet deretter igjen.

Håper at jeg kanskje får venner her og nyttige informasjoner og kritikker av dere vise mennesker her med erfaringer i yrket!

Her er det siste jeg har laget fra januar:
Bilde

Gyozaish

Re: H e i ^ ^

Innlegg Saihtam 02 Mai 2011, 12:43

Velkommen til dyret! Og lukke til med utdanninga :)

Når eg ser det bilete tenker eg bare "Doctor Who". Er eg ute og kjører eller? :P
Mvh
Saihtam
Brukerens avatar
Saihtam

Re: H e i ^ ^

Innlegg Gyozaish 02 Mai 2011, 18:01

Haha, så tilfeldig. Jeg vet faktisk ikke hvem doctor who er, så... Doctor who, who? X) Takk for velkomsten!

Gyozaish

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest