Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Hallo alle sammen

Det Store Dyret taler til folket!

Hallo alle sammen

Innlegg ValentinaDEste 11 Apr 2011, 18:25

Heisann.

Jeg heter Valentina Rosalia D'Este og er nå 26 år gammel. Som dere kansje hører på navnet, er jeg halvt Italiensk, men jeg er født og oppvokst i Norge. Rundt på nettet går jeg ofte med brukernavnet Lady Medusa.
Jeg håper en dag å kunne illustrere Fantasy- og barne bøker, men veien dit er fortsatt lang og jeg ønsker derfor hard kritikk slik at jeg kan forbedre meg. Mest av alt tegner jeg søte ting og monstre.

Da jeg ikke fikk utdannelse innen faget er jeg helt selv-lært, og da er det mye essensiellt som faller av lasset. Jeg håper dette forumet vil kunne hjelpe med å rette opp dette :).
Brukerens avatar
ValentinaDEste

Re: Hallo alle sammen

Innlegg khawaga 11 Apr 2011, 23:42

Jeg håper dette forumet *ikke* retter opp dette.

Dette forumet inkluderer blant andre et fenomen som Missedy, som jevnlig leverer litt av hvert fra eget hode; noen ganger slik at jeg gråter over tastene.

Dette forumet rommer folk så flinke på sitt, at det kan ta pusten fra noen som helst. Hold pusten ... og behold ditt særpreg.

Med dette: velkommen, lille dyr. Grav, skriv og tegn. Det er hva det store dyret er til for.
"Humans are destined party animals; technology will follow" - Linus Torvalds
Brukerens avatar
khawaga

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest