Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Tittei fra meg

Det Store Dyret taler til folket!

Tittei fra meg

Innlegg Zennen 22 Mar 2011, 16:38

Hallo folk og dyr.

Ble tipset om dette forumet gjennom en familievenn og faar man gode raad boer man foelge dem :)

Saa... litt om meg selv:

Mitt navn er Tore og jeg er en 19 aar gammel gutt. Jeg vet aldri hvor jeg skal si jeg kommer fra, men har vokst opp baade i Heggedal og Drammen. Paa fritida driver jeg med kampsport, spiller gitar og jakter. Jeg tegna veldig mye naar jeg var mindre, men har blitt mindre og mindre av det de senere aara, til naa. Var vel en uke siden at jeg fant ut at jeg ville begynne aa tegne igjen og laere meg photoshop ordentlig. For litt over to maaneder siden kom jeg til Australia og skal bo her noen maaneder til. Og nei, det er ikke for aa studere, men fordi min far bor her ;)

Jeg er vel hva man kan kalle fersk naar det kommer til tegning og photoshop, men er veldig ivrig paa aa laere det og maser paa folk for aa faa feedback ;) Tegner foreloepig bare etter andre bilder for aa faa proporsjonene rett, her er noe av det jeg har gjort:

Bilde
Bilde
Bilde

Altsaa ikke noe av skryte av enda, men det viser kanskje hvor jeg ligger i loepet :)

Er vel ikke saa mye mer aa si enn at jeg gleder meg til aa se hva forumet her kan bringe og beklager for alle aa oe og ae'ene! (Det norske spraak har alt for mange av dem!!)

Vi snakkes! :)

Zennen

Re: Tittei fra meg

Innlegg Gyozaish 01 Mai 2011, 21:24

Hei, Tore! Velkommen, jeg er også noob her hehe X)

Gyozaish

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest