Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Høpp! Får vel hilse på etter evigheter med snoking!

Det Store Dyret taler til folket!

Høpp! Får vel hilse på etter evigheter med snoking!

Innlegg Gaarulf 31 Mar 2010, 04:36

Jess, har vært innom forumet titt og ofte det siste året, og fått veldig mye inspirasjon og informasjon herifra.

Jeg heter da Odd-Ragnar og er en sekstenårig slubbert, døgenikt, slask, nerd og designfantast.
Går for tiden det første året på Medier og Kommunikasjon på Røros videregående skole, og trives ufattelig godt der. Har interesse for det aller, aller meste av det vi driver med på skolen ("Photoshop"(for å være veldig generaliserende), animasjon, film, foto og alt annet innimellom) og har ett sterkt ønske om å fortsette med det etter skolen. Er en av de få om ikke den eneste i klassen som går på linja med ønske om å studere videre, og ikke en annen måte å skaffe seg generell studiekompetanse på.

Godt mulig at jeg legger ut noe av det jeg sysler med hjemme og på skolen i en egnet tråd for kritikk, men er du interessert kan du sikkert sjekke ut www.gaarulf.deviantart.com hvor jeg er aktiv en gang i blandt (er ikke så veldig fan av stedet da det er "kul!" "haha" "Awesome" som er de mest vanlige kommentarene, og veldig lite konstruktiv kritikk eller generelt gode kommentarer).

Gaarulf

Re: Høpp! Får vel hilse på etter evigheter med snoking!

Innlegg haabe 31 Mar 2010, 11:23

Velkommen hit :)

haabe

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest