Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Nytt jobbforum

Det Store Dyret taler til folket!

Nytt jobbforum

Innlegg superrune 05 Nov 2009, 12:36

Etter forslag fra brukerne har vi har åpnet et nytt forum i bransjedelen. Forumet heter "Søker Jobb":

viewforum.php?f=45

Er du nyutdannet eller på jakt etter nye utfordringer, så kan du legge inn en annonse her og si ifra at du er tilgjengelig :)

Tenkte jeg skulle benytte sjansen på å høre om det er noe annet dere savner på Dyret?
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Re: Nytt jobbforum

Innlegg SindreG 03 Mai 2010, 14:00

Det at man ikke kan redigere/legge til poster i jobbforumet er noe frustrerende. Jeg forstår jo godt grunnen til det, men dersom man ønsker å endre noe i ettertid blir dette særdeles komplisert.

Man får vel nesten gå via en moderator?

Dersom jeg skulle foreslått en forbedring ville det vært å åpne for redigering eller sletting av innlegg i det underforumet. Ser vel ikke helt hva slags ulemper det kan føre med seg.

SindreG

Re: Nytt jobbforum

Innlegg superrune 03 Mai 2010, 14:36

Jobb-forumet er nødt til å følge innstillingene for resten av forumet (som er redigering innen ca 2 timer, hvis jeg ikke husker feil). Men gå gjerne igjennom moderatorene for redigering, vi er tilgjengelige hele tiden og står til deres disposisjon :)
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest