Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Heisann!

Det Store Dyret taler til folket!

Heisann!

Innlegg Sheel 20 Apr 2009, 19:01

Hei på deg, store dyr.

Jeg er temmelig fersk når det kommer til 2D og 3D illustrasjoner/tegninger/animasjoner, men har startet smått å pusse på teknikken, liker å utfordre den bedre halvdelen av hjernen med kreativitet. Sketsjet og tegnet mye referanser når jeg var yngre, kjedelige skoledager (Barne/Ungdomskole) ble ofte fylt med tegninger av alt mulig rart som oppstod i hodet mitt, til lærernes store ergelse og klassekameraters misunnelse.

Den store drømmen er å en dag kunne illustrere landskap og karakterer for (i hovedsak) spill, men skal ikke si nei om jeg blir tilbudt arbeid i for eksempel reklamebransjen eller andre steder noen kunne komme til å trenge en "kunstner".

Anvender for det meste Corel Painter/Photoshop til tegning og 2D, og ZBrush til 3D modellering. Digitalt tegnebrett har også blitt ønsket velkommen, Wacom Bamboo er modellen, ikke det dyreste som finnes, men passer fint til mitt nåværende behov, og ikke minst nåværende lommebok!

Har sett igjennom "Dagens skisse" delen av forumet, utrolig mange flinke og kreative folk samlet på ett sted. Får masse inspirasjon og mersmak til å sette seg ned å tegne litt selv, veldig flott iniativ og ser ut til å være et fint community (Kommer ikke på det norske ordet; samling, gjeng?). Liker sketsjene til MrSmith og squidmonk3j spesielt godt, noe alà retningen jeg beveger meg, òg Comlock sin måte å fremstille komiske/karrikatur lignende figurer er bare genial. Alle er veldig flinke på sin måte, inspirerende og gøy å se hva folk får til!

That is all - får se hva jeg presterer fremover, må nok litt mer trening til før jeg tørr å publisere. *Glis*
Brukerens avatar
Sheel

Gå til Annonseringer og tilbakemeldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest