Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet

Søker frilanserpartner - lengre samarbeid

Dyrets stillingsannonser. Kun seriøse henvendelser.
Forumregler
Poster i dette forumet kan ikke besvares. Det er derfor viktig å ha med et visst minimum av informasjon:
  • Stillingtittel
  • Stillingsbeskrivelse
  • Fulltid/deltid/prosjekt
  • Firma/arbeidsgiver
  • Arbeidssted
  • Kontaktinformasjon
  • Søknadsfrist

Disse retningslinjene vil bli oppdatert ved behov.

Søker frilanserpartner - lengre samarbeid

Innlegg 3D Visjon 05 Mar 2018, 12:59

Stillingsbeskrivelse:
Prosjektbasert (frilanser):
Firma: Visual Lab AS
Arbeidssted: Oslo
Kontaktinformasjon: austad@visuallab.no

Jeg driver animasjonsselskapet Visual Lab som spesialiseres seg på kunnskapsformidling via explainer animasjoner, oftest 2D, noe 2.5D. Av og til 3D. Vi elsker å formidle kunnskap, forskning og undervisningsmateriale, og sikter oss på denne lille nisjen av kunder (universiteter, forskningsinstitutter, museum, utdanningsinstitutter og offentlige instanser).

Siden jeg startet har det ballet seg på med kunder, og det ser ut til at jeg trenger hjelp med å få ting unna. Er derfor interessert i å skaffe meg et lengre samarbeidsforhold med en dyktig 2D-frilanser, om både kan bidra med animering, men også bidra med idéutvikling, storyboard, illustrasjon og kanskje til og med være med helt fra starten av i selve kundemøte. Kanskje lengre ned i fremtiden kan samarbeidet gro til en større sammenslåing, hvem vet.

Ønskelig kvalifikasjoner:
    - God kunnskap med Adobe- Illustrator, After Effects (og eventuelt Premier Pro og InDesign
    - Infografikk og grafisk design
    - Genuint interessert i akademiske temaer og formidling av kunnskap og forskning
    - Flink å utvikle manuset om til et storyboard og animasjon som har høy pedagogisk- og formidlingsverdi

Er dette noe du føler deg kallet til eller kjenner kanskje noen som passer til denne beskrivelsen?

Ta kontakt - austad@visuallab.no

3D Visjon

Gå til Stilling ledig

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest