Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

3D-grafiker søker jobb / praksisplass

Nyutdannet eller klar for nye utfordringer? La alle vite at du er tilgjengelig!

3D-grafiker søker jobb / praksisplass

Innlegg SondreA 03 Aug 2016, 14:20

Hei. Jeg er en 3D-grafiker som er på utkikk etter jobb / praksisplass i Oslo-området.

Jeg er en blid og omgjengelig mann på 24 år som flyttet til Oslo i 2012 for å studere 3D hos NITH/Westerdals. Jeg er nå ferdig utdannet og er på utkikk etter jobb.

Hos Westerdals lærte jeg en rekke forskjellige 3D-fag: arkitektur visualisering, animasjon, digital sculpting, karakter design, environment design, animasjon, VR, teksturering , optimalisering, rendering , komp og etter arbeid.

Jeg har også erfaring med prosjektarbeid ettersom dette var en stor del av arbeidsmåten på skolen, og gode erfaringer fra jobb som karakterdesigner hos et lokalt teater.
Ellers brenner jeg for det meste innen kreativitet, utenom 3D er jeg også en engasjert tegner.

Jeg søker helst en fast jobb, men har også nå muligheten til å ta imot en praksisplass.

her er en link til min portfolio: https://utopianox.artstation.com/

Kom gjerne med tips.
Jeg ser frem imot å høre fra dere.

SondreA

Gå til Søker jobb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester