[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - 3D generalist/Motion Graphic artist søker jobb
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

3D generalist/Motion Graphic artist søker jobb

Nyutdannet eller klar for nye utfordringer? La alle vite at du er tilgjengelig!

3D generalist/Motion Graphic artist søker jobb

Innlegg Gabbe 08 Feb 2015, 22:04

Rune Gabrielsen, 6år som grafisk designer, 1år 3D visualisering, nå freelance animatør og 3D generalist

Hei, mitt navn er Rune Gabrielsen, jeg er freelance animatør og 3D generalist i Oslo.
Jeg har jobbet mange år i reklamebyrå som grafisk designer i tett sammarbeid med
eventfirmaet Off Piste. Jeg har også med meg erfaring fra boligvisualiseringsfirmaet Oxivisuals, hvor vi gjorde fotorealistiske 3D bilder. Nå ønsker jeg å jobbe med animasjon og 3D rettet mot film/tv/spill produksjon.

I tillegg til å ha mange års arbeiderfaring med kundehåndtering og korte tidsfrister, er jeg kreativ og rik på ideèr. Jeg er i hovedsak en 3D animatør/motion graphic artist, men har også gode tegneferdigheter, og har et bra øye for komposisjon og lys. Jeg har i hovedsak jobbet selvstendig på de fleste produksjoner jeg har vært med på.

Se på demoreelen min og ta gjerne kontakt så kan jeg vise dere mer av hva jeg kan og fortelle mer om meg selv. Jeg legger også ved en kort CV, gi beskjed så kan vi snakke mer om hva annet jeg har jobbet med og hvilke andre ferdigheter jeg har.

Telefonnummeret mitt: 980 24 249
E-posten min: rune.gabrielsen@gmail.com

Demoreelen min ligger også på Vimeo og er passordbeskyttet.

Passordet er: Gabrielsen

Link demoreel: https://vimeo.com/114247646

Hvis dere er interessert i en prat så bare kontakt meg.

Hilsen Rune Gabrielsen

Gabbe

Gå til Søker jobb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest