Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Søker fremdeles Jobb 2D Illustratør/Animatør

Nyutdannet eller klar for nye utfordringer? La alle vite at du er tilgjengelig!

Søker fremdeles Jobb 2D Illustratør/Animatør

Innlegg MichaelSivertsen 22 Jan 2011, 00:42

Hei hei, jeg ser fremdeles etter en jobb, la ut innlegg her tidligere:

viewtopic.php?f=45&t=3646

tenkte å bare edite/gjøre om på den, men det går ikke? jeg vet ikke hvordan mann gjør det?

Men som sagt, ser etter en jobb og/eller et prosjekt, egentlig bare noe å gjøre helt konkret...
Hørt mye skryt om at Storedyret er "veien å gå for å få seg jobb innen bransjen" (i hvertfall i Norge), men, jeg føler ikke akkurat at jeg har kommet noe lengre ved å poste ting/arbeider her så langt (er sikkert ikke flink nok :P ) men de er vel fordi marketet ser mer etter 3D tenker jeg, og det er vel det å bli hørt/forstått/anerkjent også videre...
Bare noen ville teorier jeg får når jeg egentlig ikke hører noe/ikke får noen jobb tilbud hoppende opp i fanget... ;)
Er vel bare litt sarkastisk der, må sikkert engasjere meg litt mer en jeg sikkert gjør, sikkert...

la nettopp ut en utlysning om å lage tegninger for folk på DeviantArt:

http://theelementalist.deviantart.com/journal/37854101/

bare fått 1 "jobb" så langt, men tenkte det "kanskje" kunne vært relevant, penger er egentlig ikke "så" viktig for min del, bare jeg får gjort noe/vært med på noe kult så er jeg game :)

Beskriver vel de meste jeg kan i de 2 linkene over men kan vel gå fort over det igjen:
- Digger å tegne anime stil (som egentlig ligner litt på Alvefolket stil, samt god gammel Disney stil)
- Behersker noe After Effects, PhotoShop, Flash og tegning for hånd (på papir)
- Behersker anatomi en del men liker også gå mer for en mer urealistisk/surrealistisk/psychadellisk stil
- Jobber helst i 2D/tradisjonelt/retro

Bor for tiden på Frøya, har planer om å enten komme meg "tilbake" til Trondheim og/eller en annen større by som Oslo/Bergen, men mann får se hva som tilbyr seg...

ja, "glemte" vel i forrige post, men det er vel greit å ta med e-post på "jobb søker" innlegg siden du ikke kan svare på dem direkte og/eller der arbeidsgivere ikke har en soredyret konto (litt motvillig til å gi fra meg e-posten men la gå...):

kveethoz@hotmail.com

Har Skype og MSN men bruker det sjeldent... Men hvis du har noe til meg så er det bare å sende meg en mail så kan det hende jeg er villig til å gjøre det! snakkes :)

MichaelSivertsen

Gå til Søker jobb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest