Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

2D animatør/Illustratør søker jobb

Nyutdannet eller klar for nye utfordringer? La alle vite at du er tilgjengelig!

2D animatør/Illustratør søker jobb

Innlegg MichaelSivertsen 13 Aug 2010, 01:07

Hei hei, skulle gjerne hatt seg jobb innen for noe mann liker å drive på med da kan det være greit å fiske der mann kan:

Har studert 4 år ved NKF i Trondheim, 2 år Illustrasjon og 2 år Motion Graphics samt 1 år 2D digital animasjon ved University of Hertfordshire i England, der fikk jeg topp karakterer på det meste og lærerne virket fornøyde med det jeg presterte (karakterer har egentlig ikke noe å si sånn egentlig men jeg føler at det er verdt å nevne)

filmen jeg var med på å lage kom med på film day arrangemanget som holdes der og var den eneste filmen fra andre år 2D digital animasjon som kom med på visningen, vanligvis er det bare tredje års filmer som får være med så mann gjorde noe rett, tror jeg ;)

filmen kan ses i sin prakt her : http://www.youtube.com/watch?v=HHP2zBDDiow

liker å tegne manga/anime stil, liker spill, spesielt rpger, action, fps, shcmups og platform, er ikke så fan av at ting skal være så over realistiskt (men bestandigt imponerende med bra 3d selv om jeg foretrekker litt mer retro 2D/anime stil) foretrekker Mario Kart over Need for Speed/Gran Turismo for å si det sånn!

mener jeg er kreativ og liker å tegne litt surrelistiskt inni mellom, kan en del After Effects, Photo Shop og Flash (men lite Illustrator selv om jeg har gått Illustrasjon...) men foretrekker å tegne med blyant eller penn

Har lagt ut en del bilder de siste 3 årene på: http://theelementalist.deviantart.com/gallery/
veldig fornøyd med hvordan den roterende hodeskallen ble, spontant animering i Lifedrawing class ved UoH :D

liker også å tegne tegneserier og finne på/skrive historier samt finne på karaketer design både utseende messigt og bakgrunnshistorie

viss mann trenger en som meg så er det bare å ta kontakt! holder for det meste til rundt Trondheim, funderer på meningen med livet, søker jobb etc. vil gjerne jobbe med tegneserier, animasjon eller spill (helst anime stil men ikke ett must!) men vet liksom ikke helt hvor mann skal starte sånn... (hørt at den siden her er en allright side å starte på?)

MichaelSivertsen

Gå til Søker jobb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest