[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - Ferdig utdannet motion student søker jobb
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Ferdig utdannet motion student søker jobb

Nyutdannet eller klar for nye utfordringer? La alle vite at du er tilgjengelig!

Ferdig utdannet motion student søker jobb

Innlegg Kedl 03 Jun 2010, 16:24

Hei.
Mitt navn er Kjetil Berge.

Jeg har de siste to årene studert Motion Design og 3D Animasjon ved Norges Kreative Fagskole i Oslo og er ferdig utdannet i juni.

Min lidenskap er 3D modellering og animasjon i Maya, men er også glad i Motion Graphics animasjon. Min hovedkompetanse er 3D modellering og animasjon i Maya og Cinema 4d, animasjon og post produksjon i After Effects og selvsagt Photoshop. Jeg har også generell erfaring med flash og illustrator.
Jeg lager også musikk og har god erfaring med det. Har laget musikk til mesteparten av mine studentarbeider inkludert til showreelen min nedenfor.

Jeg lærer veldig fort og setter meg lett inn i nye teknikker og programmer.
Jeg søker fastjobb helst i Bergen, men tar også jobb i Oslo.

Kontakt meg på: KjetilMyhreBerge@gmail.com eller på telefon 41 22 53 70

http://vimeo.com/kjetilberge
Animatør og motion designer
Leter etter sted å arbeide.
Send gjerne mail til kjetilmyhreberge(at)gmail.com =)
Brukerens avatar
Kedl

Gå til Søker jobb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest