Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet

2D-/3D-/spilldesigner/grafisk designer

Nyutdannet eller klar for nye utfordringer? La alle vite at du er tilgjengelig!

2D-/3D-/spilldesigner/grafisk designer

Innlegg kuraikyo 07 Aug 2018, 15:04

Hei!

Mitt navn er Jeanette Aga, er utdannet mediegrafiker/illustratør/3D-designer og bor på i Oslo. Med over åtte år i mediebransjen og erfaring fra mange forskjellige felt har jeg en ganske bred kompetanse jeg gjerne vil utnytte.

Litt om meg og arbeidserfaring

Jeg er veldig tilpasningsdyktig, og hvis det er noe jeg ikke kan fra før av så vil jeg lære meg det! Jeg streber alltid etter å bli bedre i det jeg gjør, elsker å lære nye ting, jobber strukturert og gir meg ikke før oppdragsgiver/kunde er fornøyd og jeg har fått til det jeg skal.

Har jobbet mange år som mediegrafiker/kreatør i Aftenposten, med bl.a. mockups, annonser, logoer, plakater, invitasjoner, nettsider (HTML, CSS, Wordpress), illustrasjon, bilde-/filmredigering og foto. Både internt og for eksterne kunder.

De siste to årene har jeg studert 3D design, animasjon og spilldesign (Unreal Engine 4).

Hva vil jeg jobbe med?

Elsker å jobbe med tegning, illustrasjon, 3D, spillutvikling, VR, og grafisk design.

Ser hovedsaklig etter en (fast) jobb innenfor spillbransjen, som 3D modelerer, karakterdesigner, konsepttegning, illustrasjoner, Unreal Engine 4 (gjerne andre spillmotorer også, gøy å lære mer).

Jeg søker også etter jobber innenfor grafisk design.

Ta gjerne kontakt ang freelance også!

Portfolio
https://kuraikyo.artstation.com/

Hvis det er ønskelig å se noe av det jeg gjorde for Aftenposten så send meg en melding.

Ta kontakt på PM eller send meg en mail på
jeanette.aga@gmail.com

Jeanette Aga

kuraikyo

Gå til Søker jobb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest