Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet

3D Artist søker jobb i Drammen - Oslo området

Nyutdannet eller klar for nye utfordringer? La alle vite at du er tilgjengelig!

3D Artist søker jobb i Drammen - Oslo området

Innlegg MortenK 03 Apr 2017, 16:49

Mitt navn er Morten Kirkerud og jeg er en 28 år gammel 3D artist fra Drammen sentrum. Jeg har jobbet i flere år hos Deon reklamestudio som 3d artist, og har i nyere tid drevet mer og mer med VR i tillegg.

Det går hovedsaklig i 3ds max med V-Ray renderer, samt Forest Pack Pro og Phoenix FD plugins. Jeg har jobbet mye med visualisering av offshore produkter og teknologi, architectural visualization og en stor del forskjellige prosjekter.
Jeg bruker også Adobe CS (mye Photoshop og After Effects), og Autodesk Stingray.

I det siste har jeg tatt for meg en hel del VR prosjekter. Jeg ser mange som viser interesse for VR i denne industrien, men veldig få som faktisk har noe erfaring i det. Jeg har laget flere interaktive miljøer i VR, for Oculus, og dette har også variert fra å kunne gå på havbunnen til å bevege seg rundt i et kontrollrom og inspisere forskjellige stasjoner.

URL til portfolio: http://Morten-Kirkerud.com

Jeg søker jobb, og ser frem til å kunne være del av et engasjert og motivert fellesskap. Jeg er alltid åpen for dialog, så hvis det er noen spørsmål er det bare å ta kontakt med meg,

Morten Kirkerud
tlf: 977 988 02
email: morten.kirkerud@gmail.com

MortenK

Gå til Søker jobb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest