Hei store og små dyr! Ville bare dele eksamensfilmen min fra i fjor:D Det er bachelor oppgaven min i animation & Interactive media fra RMIT, Melbourne, Australia.
Det ble til at eg lagde hele filmen i After effects. En fin liten miks av stop-motion og digital animasjon, som eg synest funker godt sammen:) Ta en kikk og kom gjerne med feedback.
Så denne på FxF tidligere i år, digga den Utrolig mange små morsomme elementer i form av lyd, designvalg og animasjon! Kult å se breakdown også, ante ikke at man faktisk kunne sette opp så bra rigger i AE, bra jobba!
shcmack skrev:Så denne på FxF tidligere i år, digga den Utrolig mange små morsomme elementer i form av lyd, designvalg og animasjon! Kult å se breakdown også, ante ikke at man faktisk kunne sette opp så bra rigger i AE, bra jobba!
Så bra du liker den! Var gøyt å vise den på FxF. Det var den første norske publikum, var fett å se reaksjonene. Brukte litt tid på den riggen;) Kanskje eg til og med gjorde den mer avansert enn eg trengte. Du kan sjekke den ut her hvis du vil: https://www.dropbox.com/sh/e6p2dzdle2gnxsm/dbHhmWijfA CS 5.5 prosjekt, fikk ikkje den lavere enn det...
Kuult, synes den var kjempemorsom Og det ser veldig bra ut alt sammen. Smakfull og gjennomført design. Fin måte å kombinere ting på. - Og digger jordkloden på slutten!!!!
Fantastisk absurd og morsom film! Gratulere! Setter pris på at du la ved breakdown, veldig interessant å se. Et lite usaklig spørsmål bare, hva brukte du som øyne? Fikk fryktelig lyst på Doc' halslinser etter at jeg så filmen
Kilgore Trout skrev:Kuult, synes den var kjempemorsom Og det ser veldig bra ut alt sammen. Smakfull og gjennomført design. Fin måte å kombinere ting på. - Og digger jordkloden på slutten!!!!
Takk! Bra folk setter pris på jordkloden. Den var kanskje vanskligste å lage. Måtte prøve flere ganger. Klarte å tegne det helt feil i begynnelsen. Litt feil enda, siden alt er på halve kloden:P
agep skrev:Fantastisk absurd og morsom film! Gratulere! Setter pris på at du la ved breakdown, veldig interessant å se. Et lite usaklig spørsmål bare, hva brukte du som øyne? Fikk fryktelig lyst på Doc' halslinser etter at jeg så filmen
Takker:) Ja, elsker breakdowns! Kan ofte være bedre enn selve filmen. Så måtte lage en. Øynene er en yellybean sett fra siden. Ble mye yellybean spising iløpet av shooten. Måtte reshootes senere. Da hadde eg jo spist opp alle sammen. Kjøpte meg en ny pose Nå følte eg at det fristet litt med noe digg...