[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960) Det Store Dyret • Se emne - Team Fortress 2 figurer
Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Dæven Blomberg! Steike så kult dette blir! Synd de ikke går i masseproduksjon, men er vell noen som har copyright på døm Utrolig fett! gleder meg til å følge med på karriæren din fremover! No pressure
takk takk, det er så moro med skryt, men jeg lurer på om dette er egentlig litt "unyttig" å lære seg dette fordi det er vel ekstremt lite jobber i norge innenfor denne sjangeren. er nå bare noen få måneder fra skoleslutt og jeg står på trappa til arbeidsmarkedet med kjempenerver, ingen kontakter, ingen noen ting, gaah. hvis noen har noe arbeid til meg fra juni er det bare å si ifra:)
har fått malt sentryen, driver å prøver meg frem med noen sånne rub-offs til merker. lurer på hvordan det blir.
det ser kjempe bra ut! Kudos. Moro å høre at du trives i England. Det er jo bare å utnytte tiden man har og tilgangen på materialene Kommer du tilbake til sommeren? Tenkt på hva du vil gjøre videre?
Blir skikkelig inspirert til å lage mine egne figurer igjen. Takk for puffen!
Ja, vi har gjort det litt vanskelig for oss selv. Selv har jeg endt opp med arkitektmodeller, for det meste. Barnehageonkel er jo ikke det verste, kanskje du kan lære de en ting eller to om modellbygging?
Hadde jeg vært dere, så hadde jeg fått tak i et par personer til, skaffa noen felles og billige lokaler, og prøvd å fronte dere mot alle tenkelige kunder som kunne hatt bruk for modellbyggere. Det må da være flere innenfor film, illustrasjon (bok-covere), animasjon, visualisering/arkitektur og produktdesign som har bruk for modeller. Bygg dere opp en fin portfolio, ta noen stilige bilder av modellene, dra til blurb.com eller apple og lag en fin bok med foto dere kan legge igjen. Imens dere venter kan dere gjøre andre strømodeller innenfor illustrasjon eller 3D.
Jeg snakker selv med flere kunder som nå vurderer å lage fysiske modeller av karakterene sine. Jeg tror ærlig talt de hadde hatt bedre av en direkte fysisk prosess istedenfor den edb-baserte metoden jeg nå tilbyr...
Gud bedre! Dette ser bare latterlig bra ut dragehest, kjempeimponert! Jeg har Team Fortress 2 på 360´en men spiller det aldri, litt for ADHD-hardcore-kjør. Men det er jo en nytelse å se på shadingen og karakterene.
Wow.... og jeg mener, WOW! Ufattelig bra arbeid her. Dette er noe jeg aldri har prøvd før, men det klør virkelig i fingrene når jeg ser dette. Lager du våpnene i samme materiale som karakterene? Bruker du noe for å bygge med her først, eller er det Magic Sculp tvers igjennom?
Nå vart det stille heraltså:P Morro å finne flere englandsfarere her:D Er i Falmouth selv, det er en del Nordmenn i Hertfordshire, en god del som har gått på Granum, så om du møter noen av dem, hils fra Even, c'est moi^^
Utrolig bra skulpturer her, selv om jeg må innrømme at jeg tror de hadde sett bedre ut med en mattere finish i malingen, eller kanskje bare i leirefargen. uansett, godt utført. LAG MER:D
Utrolig bra! Jeg har spilt masse TF2, men modellering i kunstmaterialer har jeg aldri prøvd meg på. Er enig i at Soldier er den som sliter mest, men jevnt over synes jeg at du får fram sjela i karakterene veldig godt. Aller best får du til våpnene, føler jeg. Jeg har selv lekt med en ide om å lage Steampunk-versjoner av TF2-karakterene, men har ikke gjort annet med det prosjektet annet enn å omtegne Heavy (som burde hatt et tjukt, svart lærbelte over skulderen til å holde opp "kanonen"):
hehe, den steampunk heavien var jo kjempebra, trenger ikke noen lærstropp da han ikke trenger det i det virkelige spillet.
Jeg skal prøve å gjøre en liten comeback på forumet, selvom jeg skammer meg fortsatt for å ha satt sigge i stikket ved å ikke klare å levere modellen jeg lovet han. Men ting ordnet seg for meg, etter å ha kommet meg ut av møkkabyen oslo lever livet i stavanger. Lager masse flotte ting om dagen, har veldig lyst til å poste bilder av alt, men av hensyn til kundene venter jeg til det er kommet ut i almennheten først.
Har fortsatt litt på dette team fortress greiene for det var et veldig morsomt prosjekt. de nye modellene lagde jeg som en slags oppvarming og som en unskyldning for å endelig lage minigunnen. var deilig å kunne holde den i hånda. Disse to er mye større enn de forrige. ca 25 cm lange begge to og ikke i samme skala.
Vedlegg
photoon20100504at1712.jpg (31.71 KiB) Vist 3145 ganger