Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Hva slags kurs vil du ha?

Diskusjoner, tips og hjelp.

Hva slags kurs vil du ha?

Innlegg SMB 24 Aug 2013, 16:12

Hei og hopp !

Jeg har planer om å arrangere nytt tegne workshop. Det første tegnekurset, som varte 6 uker før sommeren, er nå vel overstått. Jeg har gjort meg en del veldig viktige erfaringer og tanker rundt dette, og ønsker definitivt å kunne fortsette å arrangere kurs, med stadig økende kvalitet og interesse for deg og meg.

Jeg har nå en løpende avtale med Noroff som går ut på at jèg skaper et tilbud og tar meg av organisering, påmeldinger og alt slikt, mot at de backer det med lokaler, nødvendig utstyr, markedsføring osv, samt at de skaffer offisielle kursbevis for deltakere.

En slik avtale gjør det også åpent for at andre entusiaster kan kontakte meg med et eget tilbud, evt ønske om å utarbeide et tilbud. Deretter kan jeg, eller vi sammen, ta det igjennom Noroff for å få realisert det. Men jeg må i så fall gjøre obs på at den avtalen jeg har med Noroff ikke lover noen særlig økonomisk vinning, utover at en selv får delta på kursene gratis. Så det er ikke så mye penger å hente dersom du ville vært med å arrangere.

Derfor er det jo også litt slik at jeg gjerne arrangerer kurs jeg har interesse av å være med på selv, men jeg er veldig åpen for å hjelpe deg dersom du har egne ønsker.

Det prosjektet jeg jobber med nå er å få satt opp et intensivt helgkurs rettet mot digital painting, concept-art og lignende, mot slutten av Oktober. Jeg har dialog med både Nikolai Lockertsen (lockertsen.net) og Stig Saxegaard (http://stigsax.blogspot.no/) fra Storm Studio i forbindelse med dette.

Med det som mål ønsker vi å høre hva det er interesse for rundt dette emnet. Hva skulle vært dekket/inkludert i et slikt workshop for at det skulle vært interessante for deg og flere å delta? Og ikke minst - hvor mange her kunne tenkt seg et slikt kurs?

Gi lyd!

- Henrik

Om du vil kontakte meg direkte kan jeg nåes på selveste.henrik.evensen@gmail.com
KONGE!
SMB

Gå til Diskusjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester