Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

vil gjerne bli kjent med tegnere/kunstnere i Skien! Lonely..

Diskusjoner, tips og hjelp.

vil gjerne bli kjent med tegnere/kunstnere i Skien! Lonely..

Innlegg Birgitte 12 Apr 2013, 14:15

HEIIII!
Jeg er 22 år og ny i Skien, og veldig glad i å tegne. :)
Jeg er veldig mye alene her.. og har ALDRI hatt noen å tegne sammen med. Har heller ikke vert rundt folk i grupper utenom i skoletimer, og jeg går ikke på skole lenger. Er det noen som kunne tenke seg å bli kjent med meg og diskutere, prate sammen og tegne sammen?

Jeg er mest interessert i Digital tegning. Mye fordi det er lettere for meg å gå online for å tegne med andre eller bare fordi jeg er lat :P har vert veldig lite selvstudie på meg, så har gått mye i hodetegning.
Men jeg syns det er veldig gøy å male og tegne tradisjonelt med andre de gangene jeg hadde tegning på videregående for 5år siden. Tegning er det eneste jeg ikke har klart å få kontakt med andre med. Så er veldig kjedelig når jeg ikke kan ha noen å dele den interessen med.

her er nettside til noen tegninger som viser hva jeg er interessert i og hva jeg akkurat har blitt gira på: :)
http://www.fomle-chan.deviantart.com. Gå på Gallery for å se mer.
Her er en tegning jeg nylig har forsøkt meg på etter en lang lang tørkeperiode fra kull og tradisjonelt, men viser til at jeg vil forbedre meg og er åpen for tradisjonell også:
https://pbs.twimg.com/media/BHlS37LCcAAsN_9.jpg

Ta kontakt med meg, det hadde jeg satt pris på!

Birgitte

Re: vil gjerne bli kjent med tegnere/kunstnere i Skien! Lonely..

Innlegg superrune 16 Apr 2013, 10:59

Det er veldig fint å ha noen å tegne sammen med. Da jeg var på din alder, så var jeg i en større gjeng som ofte dro på cafe, tegnekurs og croquis, og det hadde utrolig mye å si for utvikling og inspirasjon (flere av dem har utviklet seg til å bli noen av de flinkeste på Dyret)!

Det er ofte annonsert tegnekurs eller treff (sketchcrawl) her på Dyret eller på andre nettsider for illustratører. Det kan være en fin start å melde seg på et av disse - kanskje du møter noen som bor i Skien!
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Innlegg MichaelSivertsen 17 Apr 2013, 09:19

hei! bestandig kult om du finner likesinnede å holde på med hva du intreserer deg for sammens med, finner meg litt i samme båt føler jeg, kanskje: gikk 5 år privat/universitet skole med illustrasjon, motion graphics og ett år med 2D animasjon i England, kom heim til Norge igjen, var liksom ingen rundt meg å tegne/jobbe sammens med og jeg liker også å tegne ting uti fra mitt eget hode, men, jeg foretrekker å tegne mer tradisjonelt enn digitalt :D
(mitt inntrykk er at det er lettere å bryte gjennom med digitalt, og viss du tegner "anime stil" så forventer folk at det skal være ultra anatomisk korrekt :S men det er så~)

holder desverre til helt oppi Trøndelag utpå ei lita øy der det kulturelle består for det meste i å spøle med med bil på parkeringsplass :(

men jeg kan adde deg/watche deg på deviant art, kanskje anbefale deg å lage en skissebok i skissebok tråden?
jeg holder på litt i ny og ne, men det blir bare masse skisser føler jeg, ikke noe helt konkret, men jeg gjør det fordi jeg liker å tegne og ikke fordi jeg må :)

flytt til ett sted der det finns mer likesinnede folk, hvis du kan! det er mitt råd.
men uansett stå på og gjør det du føler for å gjøre^^

MichaelSivertsen

Innlegg Birgitte 02 Mai 2013, 21:20

YO!
Tusen takk for svar! :))
hmm
disse kursene, er det via nettet?
og hvis det er noen i skien som leser dette og enten er alene eller sammen med andre som kunne tenke seg å invitere meg med så bare si ifra :)

jeg er ikke utdannet, og har vert mye animestil det siste året. men jeg kan lett tegne annet, og skifter og tilpasser meg annen form for tegning og stil veldig lett!
Har tegnet fult i 8 år bare, og lærer fort!
tenkte at om jeg var med folk så ville jeg klare å rive meg ut fra animestil og kanskje til noe annet mer realistisk. (det var det jeg gjorde da jeg gikk på skole). trist å bare høre på musikk og lese chattemeldinger når jeg tegner :P

Birgitte

Gå til Diskusjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest