Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Octane-- full tank takk

Diskusjoner, tips og hjelp.

Octane-- full tank takk

Innlegg Strollinthewoods 30 Jan 2013, 11:06

Lenge siden jeg har vært innom. Håper alt står vel til med dyret.

Uansett, - er innom for å lesse av litt overskudds engasjemang for Octane. Og håper inderlig at jeg kan forhindre alle som vurderer å kjøpe seg en ny pc, og ikke ta Octane i betraktning før man kjøper seg et skjermkort som ikke støtter CUDA.

Unbiased for the win.-- aldri før hatt en promille av den gleden jeg nå føler, når det er rendertid.

Flere her som har sansen for Octane?-

http://render.otoy.com/
Brukerens avatar
Strollinthewoods

Re: Octane-- full tank takk

Innlegg superrune 30 Jan 2013, 20:41

Jeg leker litt med Corona render for tiden. Har du prøvd den? Det er utrolig mange nye rendermotorer ute nå, vanskelig å ha oversikten med dem alle!
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Re: Octane-- full tank takk

Innlegg bonsak 31 Jan 2013, 10:25

Ja Octane ser veldig bra ut. Gleder meg stort til å få byttet skjermkort så jeg får testet den i Cinema. Jeg synes de burde lage en cpu-versjon samtidig så vi som har cpu-baserte renderfarmer slipper å bytte ut alt hardwaret :) Jeg ser at de rigger opp en ganske frisk cloud-tjeneste men jeg er ikke så begeistret for all opp- og nedlastingen av assets og ferdige frames som cloud-tjenester innebærer. Mulig jeg bare begynner å gammel :)

Uansett. Dette ser veldig bra ut og integrasjonen i Cinema ser ut til å være helt på høyde med Max og Maya.

-b
Brukerens avatar KONGE!
bonsak

Gå til Diskusjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester