Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

V-Ray på NITH og NITH hovedprosjekt jan-april 2013

Diskusjoner, tips og hjelp.

V-Ray på NITH og NITH hovedprosjekt jan-april 2013

Innlegg kimblarsen 25 Okt 2012, 13:44

Hei,

Sjekk artikkelen om bruk av V-Ray ved NITH med fotografi av 3. klasse studentene (de gikk da i 2. klasse) tatt av undertegnende under besøket hos Snøhetta i fjor.
http://www.chaosgroup.com/en/2/envyspot.html?i=27

Det er nok litt min skyld at NITH har blitt en populær kunde av Chaos Group siden jeg insisterte på at de kjøpte lisenser til arkitekturvisualisering emnet som jeg underviste i 2011 og fortsatt er ansvarlig for. Chaos Group satser mye på undervisning om dagen fordi de ser at det vil utvide markedsandelen når studentene kommer ut i arbeid.

Per dags dato er det rundt en 50-60 studenter på 3d Grafikk retningen på NITH i 2. og 3. klasse som behersker V-Ray.

Forøvrig vil jeg tipse firmaer som er interessert i å knytte til seg 3-4 studenter på 3D grafikk for hovedfagsoppgave fra januar til april 2013 om ta kontakt med skolen. Studentene kan 3d Studio Max og V-Ray i tillegg til Photoshop, og har også vært innom animasjon. I tillegg har flere tatt valgemnet "3d Design for Mobil AR" (spør undertegnede om dere har spørsmål til emnet, jeg er fagansvarlig). Dette er en mulighet for å involvere studenter i et prosjekt hvor de får praktisk erfaring og firmaet "gratis" arbeidskraft. Se URL:
http://nith.no/karriere/for-bedrifter/f ... edprosjekt

Mvh
Kim,
Brukerens avatar KONGE!
kimblarsen

Gå til Diskusjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester