[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - Darth Maul animasjonstest
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Darth Maul animasjonstest

Få kritikk og hjelp på et arbeide du jobber på.

Darth Maul animasjonstest

Innlegg Oddne 12 Feb 2014, 14:47

Hello Dyret!
Har laget en liten animasjon av noe som skal bli Darth Maul som gjør seg klar til fight.
Men har problemer med å få den siste posen til å POPPE nok...
Har torso/hode/føtter på ett layer, og armer/lightsaber på et eget.
Forslag?

Og kom gjerne med forslag på tegnestil jeg kan etterligne
for å tegne oppå skisselayeret. Sånn at det ser litt kult ut.


Oddne
 
Innlegg: 14
Registrert: 24 Aug 2010, 17:43
Bosted: Harstad

Re: Darth Maul animasjonstest

Innlegg Oddne 12 Feb 2014, 16:30


Oddne
 
Innlegg: 14
Registrert: 24 Aug 2010, 17:43
Bosted: Harstad

Re: Darth Maul animasjonstest

Innlegg superrune 18 Feb 2014, 22:42

Oddne!

Maul trenger vel bare en enda mer dynamisk pose til slutt? Og så popper jo alt mer hvis du legger på lyssabel-blink ;)
Brukerens avatar KONGE!
superrune
 
Innlegg: 2823
Registrert: 27 Apr 2008, 14:26
Bosted: Oslo


Gå til Uferdige Arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron