Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Alle de tre posterne ser veldig bra ut og veldig bra gjennomført. Spesialeffektene er veldig bra lagd, men er det kanskje litt mye? Føler at effektene tar for mye oppmerksomhet fra klærne. Og for å pirke litt savner jeg litt kontrast på de to øverste. De har et slags "gråskjær"(i hvertfall på min skjerm som jeg mener er godt kalibrert). Tror de hadde blitt mer "smashing" hvis du hadde fått bort det.
Ellers liker jeg det jeg ser! Bra arbeid æltz...
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics; even if you win you're still a retard.
Fiend og Mr superrune... takk for de gode tilbakemeldingene!!! jeg brukte Optical Flares i AF for å gi en mer naturlig lys...jeg ser nå at det gjor det 2 første bildene mer tamme!!!
Skikkelig flott må jeg si. Har veldig sansen for sånne saker som dette. En av mine store Photoshop guru forbilder Sean Rodwell som jo er mest kjent for sin bobble stil, har gjort en del flotte montager i denne stilen, men jeg syntes dette slo ennå bedre. Spesielt etter du piffa opp to av dem