Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Til salgs: diverse Avid + ProTools videoredigeringsutstyr

Har du noe andre Dyret-brukere kunne ha bedre nytte av?

Til salgs: diverse Avid + ProTools videoredigeringsutstyr

Innlegg juggernaut 06 Mai 2013, 18:53

Rydder litt opp, og har følgende ting til salgs som jeg håper kan være av interesse for noen her: (pris kan diskuteres)

Universal Audio 6176 preamp, ny i uåpnet eske, selges kr 12.500

http://www.uaudio.com/hardware/channel-strips/6176.html

Avid DS v7.5 videoredigeringssystem med lagring selges.
Lisens inkluderer 2 Remote Processing stasjoner. Kr 15.000 (ta gjerne kontakt for mere informasjon)

http://www.postmagazine.com/Publication ... YVsHKM4X5c

Avid Media Composer 5.0 med Adrenaline breakout box (uregistrert software, vil bli registrert på kjøper) kr 5.000

Avid NewsCutter 9.5 (tilsvarer Media Composer 5.5. Uregistrert software, vil bli registrert på kjøper) kr 7.000

Avid Symphony 6.01 (uregistrert software, vil bli registrert på kjøper) kr 15.000

ProTools Sync og ProTools AV10 for behandling av video i ProTools HD, sammen med Avid Media Station PT software. Kr 2.500 (kan oppgraderes til ProTools Satellite)

Avid DS v5.0 (hardware, software og lisens) kr 6.000

Endel av dette er relativt spesielle ting, så ta gjerne kontakt om det er noen spørsmål. Jeg har også endel Avid SCSI disker liggende, og endel deler til eldre Avid Meridien maskiner. Ta kontakt om dette kan være av interesse :-)

Mvh.
Geir-Olav

juggernaut

Gå til Kjøp og Salg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest