Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Min siste nettside

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Min siste nettside

Innlegg PAY design 01 Mai 2014, 00:24

Hei!

Etter 20 år som ingeniør bestemte jeg meg for noen år siden å følge hjertet og satse på det som virkelig gir meg energi og der jeg føler jeg kan yte langt utover vanlig, nemlig webdesign.
Så har nå dette vært en lang prosess der jeg delvis fremdeles arbeider som ingeniør, men der jeg også er i ferd med å bygge meg mitt eget firma innen webdesign. Veldig spennende og moro!
Jeg kjenner jeg kan sitte med detaljer på nettsider, endring av koder, skifting av farger, redigering av bilder og smågreier på nettsidene jeg lager nærmest døgnet rundt samtidig som smilet går nesten rundt av lykke over å kunne drive med det jeg elsker!

Nå er nettsiden til firmaet mitt ferdig, og det er hyggelig å kunne vise den frem her inne, hvor jeg egentlig har sneket meg rundt lenge uten å delta ordentlig før nå. Men det føles litt i overkant skummelt å skulle dele nettsiden min her, i og med jeg opplever at dere jevnt over er svært dyktige. Jeg er litt redd for å falle rett gjennom, men skitt au, jeg er stolt av siden og vil gjerne vise den frem, so here goes: http://www.paydesign.no

Veldig hyggelig hvis dere har lyst til å ta en titt!

PAY design

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest