[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - Shining - I won´t Forget (Music Video) - Anamorph
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Shining - I won´t Forget (Music Video) - Anamorph

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Shining - I won´t Forget (Music Video) - Anamorph

Innlegg chrizter 09 Apr 2013, 19:33

Hei Dyret!

Har hatt lyst å dele denne med dere en stund nå. Jeg har nemlig filmet en ny musikkvideo for metal/jazz-bandet Shining. Videoen har en sci-fi setting og jeg fikk derfor leke meg med Arri Alexa og noen flotte Lomo Anamorph-linser.

Men nok snakk, her er videoen. Håper dere liker den! Kom gjerne med feedback.

Vedlegg
Shining_claudia.jpg
Shining_claudia.jpg (211.93 KiB) Vist 2660 ganger
Brukerens avatar KONGE!
chrizter

Re: Shining - I won´t Forget (Music Video) - Anamorph

Innlegg Cjap 12 Apr 2013, 13:40

Hei Chrizter!
- så du hadde foto på denne?

Kudos på "lysveggene" og produksjonsdesignet. Mye stilig ute å går der. Dessverre synes jeg videoen mangler de skuddene en kan komme unna med i musikkvideo, som en ellers ikke får brukt så ofte. Det blir litt for a4 og straight for min smak. Skulle gjerne ha sett flere close-ups og litt mer dybde i komposisjonene også.
Mine favorittbilder er utvilsomt "undervannsbildene" (om jeg kan kalle dem det?) - her kom du en del tettere enn på de andre bildene og lyssettingen er nydelig - bevegelige lys og teksturer er bare herlig! Liker også lyssøylen på slutten.

Generelt, egentlig, synes jeg du har gjort en knall-jobb med lys, men, igjen, for min del mangler det forsatt litt på kamera-siden.

- Men hey: jeg antar dette er et norsk band? - Og hvor ofte finnes det budsjett til å gjøre denne typen musikkvideo-produksjon for et norsk band? Dessverre alt for sjeldent.

Kool, kool, kool: gleder meg til å se neste prosjekt :D
Brukerens avatar KONGE!
Cjap

Innlegg isissousa 18 Apr 2013, 11:56

Knallbra arbeid med lyset og farge-scheme! God bilderytme og alt, men enig med Cjap, jeg ville ha litt mer close ups, óg! Uansett, kjempe bra video!!! Strålende gjennomført arbeid! :)
The Art of Isis Sousa / Isis Sousa Illustrasjon og Design ENK
http://www.isissousadesigner.com
Brukerens avatar KONGE!
isissousa

Innlegg alf 22 Apr 2013, 12:08

Jeg synes dette var knallfett jeg! Rett og slett!

Likte spesiellt biten der låta tar av, så pow - kjører vi inn i slowmotion. Tøft!

:-)
KONGE!
alf

Innlegg Whertigo 29 Apr 2013, 10:41

Synes også dette var meget lekkert og godt levert - og tar jeg ikke mye feil så har du sikkert ikke rullet deg i budsjettkroner - det er vel en stund siden plateselskapene kastet penger etter musikkvideoprodusenter.

Synes bildene er fabelaktige, men er enige i andre tilbakemeldinger her om at du kunne hatt mer nærbilder og detaljer. Da kunne du også økt klippetempoet betraktelig, savner det frenetiske og kaotiske fra låta i klippen. Klippen er egentlig ganske seig pr. nå. Mer jumpcuts, mer støy og forvrengninger og kanskje en enda mer hard grading, hardere høylys og svartere svart.

Videoen minner litt om Björk - all is full of love og Foo fighters - One by one - og det er ment som et kompliment!
Pål Gustav Widerberg - www.antiform.no

Whertigo

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester