Kampfar:

Kampfars nye skive. Vinyl og CD, ligger med på www.attheends.com. Framgangsmåten her er foto og collage, og generelt ganske stram typografi. Logoen måtte være med. Tanken var å egentlig ha klistremerke på den der klistrelappen, men plateselskap osv. Så det ble et grafisk element istedet.

Gjorde også backdrops og endel annet for turnèen de var på i sommer, pluss mye skjorter og promoting til releasen.
Her en skjorte jeg tegnet som et slags egen greie de solgte på turnè:

Heksed

Det her er vinylutgaven av Heksed første album. Hardcore fra Oslo. CD-versjonen ligger i portefølja, den har farger, mens den her er helt svarhvitt. Tanken her var at alt skulle være håndtegnet, så de eneste digitale elementene er teksten på ryggen samt strekkoden.
Insurgency Tour

Profil og design til turnèen et band jeg mekket cover til la ut på i sommer. Plakater i A2, A3, backdrops og t-skjorter. Litt fargeavvik rødfargen på den siste, men den er hentet rett fra backdroppen. Dette er mye basert på omslaget til skiva deres som kommer her under:
Apeiron Restraint

Dette er basert på noen tekniske tegninger fra femtitallet som jeg har tegnet direkte på og scannet, samt hodeskaller, siden det er ganske metal. Ellers er det løst basert på navnet Apeiron, som er et slags grunnstoff en kis fant på, som liksom er det stoffet alt i universet er laget av (mulig jeg husker litt feil her!). Dette er jo litt sånn teknisk, tung prog metal, så jeg forsøkte å reflektere alt dette på best mulig måte. Skiva er trykt på reverse cardboard digifile, altså som en liten gatefold vinyl. Mattpapir og ingen plast, med andre ord.
Tror ikke jeg skal legge ut så mye mer i første omgang, så det ikke blir overload her, men sjekk gjerne ut mer og kom med feedback.