Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

3D: Operator

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

3D: Operator

Innlegg dboydesign 04 Okt 2011, 15:01

Har sittet og lekt meg med Zbrush 4 R2 siden det kom ut, og har var vel også sitter og lært meg Mari også! Så begynte vel med at det var en sculpt som ble til en tekstur test som ble til en render test som ble til noe ferdig faktiskt!

Dynamesh i Zbrush ble brukt til kropp og hode, Topogun for topo, 3dsmax, Vray, Nuke, Photoshop!
Håper dere liker det!
Vedlegg
Operator.jpg
Operator.jpg (291.76 KiB) Vist 2814 ganger
3D Animator/VFX artist
Brukerens avatar KONGE!
dboydesign
 
Innlegg: 196
Registrert: 30 Apr 2008, 09:11

Re: 3D: Operator

Innlegg oscar_dante 05 Okt 2011, 19:35

Likte denne veldig godt, liker fargene og og lyset. Minner meg veldig om TRON med alle lyskildene på drakten. :)

Ville kanskje gjort øynene litt mer "mennesklige", personligheten til karakteren kommer ikke helt frem, men det er kanskje det du går etter?

- Oscar
Brukerens avatar
oscar_dante
 
Innlegg: 5
Registrert: 07 Jul 2011, 04:48
Bosted: San Francisco

Re: 3D: Operator

Innlegg dboydesign 05 Okt 2011, 20:23

Hei oscar_dante!

Tusen takk, det var morro og lese!
Personlig så er det jeg var ute etter. Ville egentlig prøve meg frem med en "cyborg" som ikke har masse åpninger etc. i huden og ansiktet. Prøve heller og gjøre noe mer "annerledens", men ja jeg ser absolutt hva du mener, man leser henne ikke helt,blir for litt "statisk".
Kunne eventuelt gjort henne mer dynamisk i poseringen.

Det er viktig at man for en forbindelse med hva man ser, så jeg kunne kanskje gjort litt mer som gjør at man føler mer for hennel.

Takk for konstruktiv tilbakemelding! :D
3D Animator/VFX artist
Brukerens avatar KONGE!
dboydesign
 
Innlegg: 196
Registrert: 30 Apr 2008, 09:11


Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron