[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - BKK - Profilfilm
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

BKK - Profilfilm

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

BKK - Profilfilm

Innlegg breuer 08 Aug 2011, 13:12

Hei og god sommer!

Vi i Bug har hatt en veldig travel sommer og fått jobbet på mange spennende prosjekter.
Tenkte jeg kunne vise dere en film vi laget for kraft og bredbåndselskapet BKK. De ønsket en profilfilm som kunne brukes i mange sammenhenger, b.la tvreklame, seminarer, div web formater, hjemmeside osv.
De ønsket noe relativt abstrakt, men at filmen likevel ga et klart inntrykk av hva deres hovedprodukter var.

Det ble også lagt stor vekt på at musikk/lyd skulle ha en høy gjennkjennelsesfaktor.

Project management : Lillian Paulsen

Production manager : Svein-Inge Solheim

Ad agency : Neolab

Sound : Øystein Eide

CG-production : Wirat Johannessen, Pejman Teharnian and Erik Ferguson

Håper dere liker den.
Vedlegg
bkk_final06_jpeg.jpg
bkk_final06_jpeg.jpg (63.93 KiB) Vist 2425 ganger
Brukerens avatar KONGE!
breuer

Re: BKK - Profilfilm

Innlegg lbjorseth 10 Aug 2011, 00:10

Rart ingen har kommentert på denne :)
Synes helt klart dere har truffet bra iforhold til kundens ønske om å lage noe som kunne brukes i flere flater. Jeg synes den abstrakte stilen fungerer godt opp i mot hva BKK driver med, får frem en fin "energi" i snutten.
Så dette likte jeg.
Lasse Eriksen Bjørseth - Kreativ leder / designer - http://www.mottimotti.com - http://www.lassebjorseth.com
Brukerens avatar
lbjorseth

Re: BKK - Profilfilm

Innlegg chrleon 13 Aug 2011, 22:09

Nam for noen herlige partikler og flott snutt. Liker veldig godt spline-veksten på slutten.
Det var mye energi her og det hintes en god del om vannkraften BKK henter energien fra.

Bare synd at jeg ikke klarer å se forbi 'Word for mac logo' og se 'ny BKK-logo', men det tar ikke noe fra snutten deres :)

Bilde

- christian
Brukerens avatar
chrleon

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester