[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - Bad hair day - kortfilm
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Bad hair day - kortfilm

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Bad hair day - kortfilm

Innlegg Avalaker 18 Jun 2011, 23:52

Heisann

Mitt første forsøk på karakterrigging i after effects med duik. Har fokusert på historiebygging og timing. Er ganske fornøgd med resultatet til å være min første kortfilm :) Tar gjerne i mot tilbakemelding. Spesielt på historien og timing siden det var hovedfokuset.

KONGE!
Avalaker

Re: Bad hair day - kortfilm

Innlegg Olve 19 Jun 2011, 12:32

Artig film.
Jeg synes du har en utrolig god timing og staging her. Du leder øyet til tilskueren akkurat dit du vil på en behagelig og naturlig måte, noe som slettes ikke alle klarer like bra.
Historien likte jeg også veldig godt. Bra jobba! :)
Brukerens avatar KONGE!
Olve

Innlegg Avalaker 19 Jun 2011, 13:43

Takk Olve :) Det vart gjort en del forandringer i storyboard for å finne ut hvor de forsjellige situasjonene skulle skje, og når det skulle skje. Så det er lite som er tilfeldig i filmen :)
KONGE!
Avalaker

Innlegg ben 20 Jun 2011, 08:14

Virkelig en morsom liten film du har fått til her! Jeg likte også godt den visuelle stilen.
Har egentlig ikke noe spesielt å pirke på.. Jeg ser frem til dine fremtidige shorts. :)
Brukerens avatar
ben

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester