[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - Gimpville - VW "snøkrystall"
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Gimpville - VW "snøkrystall"

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Gimpville - VW "snøkrystall"

Innlegg Mr Sanders 03 Jan 2011, 12:48

Siste deadline før jul ble denne taktiske 30 sekunderen for Volkswagen. Konseptet er i samme gate som høst og sommerversjonen, men vi ønsket å ta den litt videre.
Håper den faller i smak!

Byrå: TRY
Regi og produksjon: Gimpville
Lyd: Storyline studios

Snurr film!

Mr.Sanders
Administrerende direktør
Gimpville AS
Brukerens avatar KONGE!
Mr Sanders

Re: Gimpville - VW "snøkrystall"

Innlegg Strollinthewoods 03 Jan 2011, 13:56

I like :thumbsup:

God atmosfære. Likte spesielt lyden av isen.
Brukerens avatar
Strollinthewoods

Innlegg Jinx 03 Jan 2011, 19:16

Jeg synes denne er lekker! Lyset er nydelig og en fin stemning :thumbsup:

- Colin
Colin McMahon
Art Director & Concept Developer
http://www.mottimotti.com
Brukerens avatar KONGE!
Jinx

Innlegg Larma 10 Jan 2011, 22:53

Det er ikke til å komme utenom at dette var dritlekkert.. Når jeg så den på første TV første gang håpet jeg/ante det meg at denne var fra dere..

HVIS jeg må "kicke" på noe, så hadde jeg ønsket meg enda litt kulere effekt når "isbilen" fader over til den fotorealistiske renderen. Hadde vært eyegasme om frosten hadde tinet/skrellet av bakover på bilen og fordampen i den føyken dere allerede har der. Det hadde gjort det til en innertier i boka mi! (nå er den "bare" en 9 komma noe.. hehe..)

Uansett: Flotte shadere, animasjon, lydbilde og lyssetting. Og god atmosfære og stemning i reklamen. Moro å se at sånt blir produsert i Norge!
Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.'

Lars Martinsen
Visual Engineer & Creative Advisor
Xvision AS
www.xvision.no
Brukerens avatar KONGE!
Larma

Innlegg Korhon 11 Jan 2011, 10:18

Takk takk! Kjekkt at det faller i smak!

Ang overgang på slutten så er nok det en tidsbegrensning. Skulle fint gått å laget noe mere highend, men det spiser så fort mye av tiden til andre ting. Så vi har nok pusset mere på shaders og rendering enn vi har på effektfronten :)
Christian Korhonen
render / vfx
Gimpville AS
Brukerens avatar KONGE!
Korhon

Innlegg megaman 15 Jan 2011, 02:57

Flott arbeid :-)

Likte overgangen til bilen i denne bedre enn de andre. No tricks or "puff its there", just a smooth transition ;-).
Freelancer
Brukerens avatar
megaman

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester