Dette er et portrett i blekk, gjort etter fotoreferanse. Størrelsen er ca A4. Brukt ifm postrettintervju i et magasin.
Dette bildet ble gjort i akrylfarger. Malt rett på pappryggen fra en tegneblokk, billig og raskt. Jeg tok bilder underveis, og progresjon finnes på arbeidsbloggen min. Kan evt poste her også, med utfyllende kommentarer dersom dette er ønskelig. Inspirert av Lovecraft, seff:)
Nok et akrylmaleri. Dette var bestilt som en forside, men endte opp på en bakside.
Første stadium i prosessen som ledet til Katta. Nøkkelordet var Jakt, og jeg hengte meg kanskje litt vel opp i mytologi...men jeg er glad redaktøren gikk for no-nonsenseversjonen:) Hver thumb er 6x8cm, og gjort på newsprint (Moleskin skissebok)
Dette var en nokså spontan reaksjon på nyhetene om Trolljegeren, men har absolutt ingen tilknytning til produksjonen av denne. En akrylskisse (basert på en blyantskisse). Tenkte meg en blanding av Kittelsen og Frazetta, men komposisjonen virket for svak til at jeg gadd ta den videre.
Takk for oppmerksomheten:)