Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)
Med det sagt så har jeg noen kommentarer. Det som signaliserer konkret Battlestar Galactica for meg er pistolen. At det skulle være Adama er jeg usikker på om jeg hadde plukket opp på uten at det stod det.
La oss titte på Adama: Første er uniformen. Den har jo røde "lister" og den går ikke rett ned, men skrått over brystkassen. Det andre er jo den distinkte grå "sprengt" i håret i verven. Den kunne vært interesant og fått med. Og hadde det vært mulig og fått med innsukne kinn på noe hvis? Anden har litt bollekinn.
Kunne vært kult å fått med gråstenken og beinstrukturen, men jeg prøvde å finne en balanse mellom ande-look og menneske-Adama-look, så jeg valgte denne middelveien.
Det er vel en 50/50 med tilbakemeldinger som gjenkjenner han eller ikke, så jeg har definitivt et forbedringspotensial. Neste gang er målet å klare 60/40