Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)
Nå har jeg ikke knotet med portrettsjangeren på endel år, men for en gangs fant jeg grooven og fikk lyst til å tegne noe småsmukt til min kjære. Var underveis fristet til å ta i bruk etpar "klisjeer" her og der, men mener jeg klarte å ro det i land uten å gå helt overbord.
Skal jeg komme med noe konstruktivt var det at jeg savner høstfarger i bildet. Skogen ser mer sommerlig ut Og himmelen kunne kanskje vært ørlitegrann mer dramatsik siden man får følelsen av at det blåser?
ooh lekker, men jeg ville sett litt på skyggene/lyset på hennes venstre kinn (høyre side av bildet). virker litt mørkt på kinnet og antar at du kan bruke litt mer av fargen du har under underleppa istedet. Er også litt blek i panna i forhold til resten av ansiktet. ... oppdager endel ting når jeg ser lenge på det og du har sikkert sett deg litt lei på det (ikke misforstå, hun er jo pen) men legg det bort litt og se mer på reflekterende lys osv
Mr Sanders: Du har helt rett mht høstfarger, eller mangel på sådan. Jeg var litt redd for å gi bakgrunnen et for stort fargespekter og at dette skulle trekke mer fokus enn nødvendig, men joda. Jeg er enig. Litt mer høstlige gulrøde toner her og der kunne sikkert ikke skade. Hehe... kunne vel vært en anelse mer konsekvent angående vinden, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Gode tips å ta med seg, dette!
fornes: Jepp, jeg har nok sett meg blind på det. Hehe. Jeg ser i etterkant at hun (og særlig ansiktet) i det hele tatt kanskje kunne vært noe mer opplyst, i og med at hun står der i det fri midt på lyse dagen.