Snakkende babyer har vi fått erfare er meget vansklig å få til å sitte

Alle munnene endte som full CG med full shading (color, SSS, spec, custom light fix passes osv) etter å ha prøvd rene teksturer, projection maps og en del annet som desverre ikke funker når det er så mye bevegelse i meshen og det hele skal fungere hele veien rundt og i en intrikat studio lyssetting.
Hodene hadde opprinelig en del trackermarkers som også er paintet vekk manuelt.
Tips her er å finne noe som ikke kan gnis utover av en gjeng veldig aktive småkrabater


Alle babyene har custom shaped CG replacement ansikter fra under nesa og ned til under haken og ut på siden av kinnene. Jo mer man har jo softere og bedre kan overgangen mellom cg og liveaction bli.
Mimiken i resten av ansiktet henger jo ikke med i dialogen, men er stolt over hva folk fikk til her på noe som må være noe av det absolutt vanskligste å naile 100%.
Snurr film!
Legger ved noen stillframes i bedre oppløsning av CG ansiktene + en frame hvor man kan se hvordan trackermarkørene så ut (uten CG fjes)