Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Et par portretter

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Et par portretter

Innlegg baarris 27 Jun 2010, 19:37

Hei!
Legger inn et par portretter jeg gjorde på bestilling. Den ene var en gave til Thomas Pereira som spilte avskjedskamp for Viking Fk. Det andre var for en fast spalte i et LO magasin "Nettverk" tror jeg det het.

Akryl

B
Vedlegg
Webversjon.jpg
Webversjon.jpg (141.43 KiB) Vist 3513 ganger
Pereira_WEB.jpg
Pereira_WEB.jpg (157.96 KiB) Vist 3493 ganger
Brukerens avatar KONGE!
baarris

Re: Et par portretter

Innlegg breuer 28 Jun 2010, 09:42

Du er helt rå! Fantastike portretter begge to. Herlig detalj med det rosa plasteret:)

\Erik
Brukerens avatar KONGE!
breuer

Innlegg baarris 28 Jun 2010, 12:12

Tusen takk Erik:-)
Grattis med bebis!
Brukerens avatar KONGE!
baarris

Innlegg haabe 28 Jun 2010, 20:29

Syns du presterer imponerende arbeid, som alltid.

Om det skulle være noe jeg har lyst til å sette fingeren på (er det ikke alltid? :P) - så må det være at jeg syns du kunne ha spandert på deg litt mer arbeid enkelte steder.

Hendene til han første syns jeg for eksempel skiller seg for mye ut - spesielt hans venstre syns jeg har vel mye skissepreg over seg i forhold til resten av illustrasjonen. Det gjør i og for seg ikke noe siden hendene ikke har fokus.

Mer irriterende finner jeg fotballspillerens venstre øre. De forholdsvis store flatene med jevn farge gir en kontrast jeg ikke finner igjen noe annet sted, og gjør at øynene mine trekkes mot øreflippen for å deretter irritere meg noe grenseløst!

haabe

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester