[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 374: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2960)
Det Store Dyret • Se emne - Showreel 2010 Christopher Hove
Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

Showreel 2010 Christopher Hove

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

Showreel 2010 Christopher Hove

Innlegg Chris 23 Jun 2010, 11:07

Hepp hepp folkens.. :D

Da var det på tide å vise frem litt her også. Her har dere reelen min for 2010
Håper dere liker den.

Chris
KONGE!
Chris

Re: Showreel 2010 Christopher Hove

Innlegg superrune 20 Okt 2010, 10:45

Ai ai, jeg henger veldig etter med postene på Dyret. Jeg synes du har veldig mange bra arbeider på reelen, og jeg liker at den er så variert. Den er kanskje bare litt langsomt klipt, jeg ville nok økt tempoet en smule på den.

Funka den, har du fått noe jobb?
Brukerens avatar KONGE!
superrune

Innlegg Kruttlapp 25 Okt 2010, 11:42

+ for cowboy bebop referanser :)
Brukerens avatar
Kruttlapp

Innlegg Strollinthewoods 25 Okt 2010, 12:18

hehe kult. Jeg har selv en mental poste-it bak øret hvor det står, "til eventuel showreel, bruk cowboy bebop intro" =)

flott reel. :thumbsup:
Brukerens avatar
Strollinthewoods

Innlegg tommetass 28 Okt 2010, 13:29

Likte arbeidet godt!
Mye cleane og smooth shots!
Kan si meg enig i at selve reelen føltes "litt" lang ut.
Altså, jeg ville kanskje hatt tightere klipping, og litt mer til beaten i låta. Tightere klipperytme.

Nå må du også få creds for låta... Cowboy Bebop fo life! :D
Brukerens avatar KONGE!
tommetass

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester