Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)
Ah, nydelig! Veldig Saul Bass. Gjennomført og stilrent! Jeg føler at bildene bryter litt med stilen ikke helt klarer å holde den høye kvaliteten som resten av designet. Jeg synes også den røde tskjorten burde hatt skrivemaskinen i den mørke fargen dere bruker i resten av designet. Men alle illustrasjoner og overordnet design traff meg midt i hjertet! Herlig.
Takk takk guttar. Jeg hadde ikke noe art direction over fotoene i det hele tatt. det gjorde gutta helt på egen hånd, og jeg syntes de ble passende til konseptet, men fremdeles frittstående.
Det har vært litt av en reise-denne jobben. Mye kladd og babb, og en liten plagiat, ev. rent tyveri-sak som skjedde, så det er deilig å være ferdig. Saul Bass, den kommentaren var såpass av et kompliment, men jeg tror ikke jeg tør å si takk for den