Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)
Tenkte jeg skulle legge ut reelen jeg har jobbet med i det siste. Det er litt av hvert fra produksjoner og noe private greier. Anbefaler å laste ned HD, sorensen3 uncompressed audio. Hadde tenkt til å gå gjennom noen breakdowns, men det har jeg ikke tid til foreløpig. Forhåpentligvis får jeg tid til å gå gjennom shottene senere. Enjoy
Takk Colin. Bra du likte den. Tunge sekvensen er en av mine favoritter. Kanskje spesielt fordi jeg jobbet så mye med den. Noen ganger når man jobber mye med én ting blir man lei, men denne gangen følte jeg liksom at dette var mitt shot så derfor ble jeg ekstra glad i det Til og med å tracke det frame by frame gikk jo fint Jobber for tiden hos Storm og stortrives der.
Må slenge meg på og si det var en flott reel du har fått deg, tunge-shottet var makabert og flott gjennomført. Fint å se effektarbeid av den kvaliteten fra Norge. Thumbs up
Takk for det Anette. Hvordan er det med deg om dagen? Blir det kalender i år og ?
Haha, sjekk hva jeg har klart å skrive på youtube bildet. steaming, external link... st(r)eaming hadde kanskje vært mer på sin plass Selvsikkert å si at det er en dampende ekstern link. Jaja