Diskusjonsforum Om oss Dyrets Fem Bud Annonsering Søk Butikk
(agep) Thomas the Tank Engine - 3D Printing
(aktuba) Musikkvideo
(dboydesign) Stewart at the gym
(Varegg) Handcannon
(johnblunt) Alien Priest
(BjarneTv) korfilm for FN - Forbruk
(Rcart) Nett-troll
(orsvend) Noen nye illustrasjoner
(aktuba) Kortfilm med VFX
Arkivet
Viktig informasjon!

Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!

AEAEAEAE:::: Visual Remiks

Vis frem ferdige arbeider for ros og kritikk.
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)

AEAEAEAE:::: Visual Remiks

Innlegg AEAEAEAE 02 Sep 2009, 16:48

tjÆ.:,.///z...

http://www.vimeo.com/6397535

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

desverre fungere dette best i full oppløsning, da hver pixel er klar. Estetikken blir delvis drept av Vimeo sskaleringen...
(720p)
KONGE!
AEAEAEAE

Re: AEAEAEAE:::: Visual Remiks

Innlegg hau 02 Sep 2009, 20:44

Heisann. Fett dette her, har sett noen av de andre snuttene deres også, og liker de godt. Det eneste som plager meg er at det er litt for tydlig effekt bruk... nå er vel kanskje mye av jobben her å få det til å matche beats, lydbilde osv så vet ikke helt hvor mye tid osv dere kan bruke på noe som det her. Men noe av det blir litt som invert, posterize, texturize, ripple etc .... iallefall mange som driver med grafikk/video kjenner de igjen og det ser ut som disse er slengt sammen og tweaka i forhold til beat. Misforstå meg rett, det ser fett ut. Jeg bare syns noe av det ser "billig" ut... tviler på at mannen i gata reagerer på det, men når jeg først skal kommentere noe så må det vel bli det.

Skulle likt å sett det dratt lengre, kombinert effekter, kamerabruk etc til å få frem effekter som ikke er åpenlyse effekter og bare klint til å kjørt på litt mer =)

Men ja, jeg har egentlig ikke så greie på visual remix sjangeren så får ta det med en klype saltbasert materiale =)

-hau

hau

Innlegg AEAEAEAE 03 Sep 2009, 12:00

Dette var en impuls mix som begynte å ta for lang tid, så jeg valgte å bli kvitt den å komme meg videre.

Jobber jo selv med post og comping hver dag og vet akkurat hva du mener med effektbruk. Jeg mener likevel det er et sterkt estetisk utrykk som kan bli fremkalt gjennom overdreven effekt bruk. men som du sier må det bli mer overdrevet og komplekst, og det hadde jeg desverre ikke tid til det denne gangen.

Prosessen her hadde mer fokus på å forske på metoder som effektiviserte matching av beat og lyd-bilde. Jeg oppdagen en del nye teknikker underveis, men følte at ideen ikke var bra nok til at jeg gadd å begynne på nytt.

Tanken er jo også at det skal avikles på stor skjerm, fet lyd og nytes i beruset tilstand... Vimeo fyller ikke helt de kravene.

Tror jeg selv ikke har så mye peiling på visual remix sjangeren, tror knapt den finnes, hehe..

( har faktisk brukt verken posterize, invert, texturize og ripple... hehe, men du kan jo prøve å gjette ;) )
KONGE!
AEAEAEAE

Innlegg Twode 24 Sep 2009, 13:08

Likte rytme og bilde fra 03:08 sekvensen =D
Brukerens avatar
Twode

Gå til Ferdige arbeider

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester