Har gjort en god del bokomslag for to forlag det siste året, ikke mange av de er ute, men denne boka er det:

Har vel ellers en fire-fem stykker som er omtrent ferdige, så vi får håpe de får se dagens lys før eller siden.
Hold pusten, dette er en redesign av demoen til det tyske black metal-bandet Drautran. Veldig fett band, som har et brukbart navn i Tyskland. Er vel ikke så godt kjent her til lands desverre. Skiva ble redesignet med 24 siders booklet og 4 panels digipack. Heftig! Her er digipacken og forsida på bookleten.
Front:
Innside:
Forside av booklet:

Det skal også sies at mye av grafikken er basert på gamle bilder fra demoen. Synes resultatet ble ganske artig!
Dette er et EP-cover for Norske Neongod, det er basert på et CD-cover jeg gjorde for debuten deres et års tid i forveien.

Dette er et omslag til en amerikansk horropublikasjon der jeg ble bedt om å gjøre omslaget. Tror de har litt sånn greie der en kunstner / designer gjør omslaget og blir presentert i utgivelsen. Tanken er vel muligens det iallefall, siden dette er første utgivelse.
Her fronten:

og baksida

Dette er omslaget til en demo som norske Legiones har gitt ut nettopp. Endel travere fra metalmiljøet som har samlet seg og kjører på med et litt anti-religiøst konsept.
Forsida er altså av en fotoshoot vi hadde med gitaristen som vi hang opp på et kors i skogen. Omfattende!

Dette er et omslag jeg gjorde for norske Iskald på tampen av fjoråret. Noen har kanskje sett dem på Hove i år?

Gjorde hele omslaget til det mexicanske doom metal-bandet (!) Majestic Downfall, veldig fete saker synes jeg, og veldig moro å jobbe med. Her hadde artisten en veldig klar visjon om hele konsepet, og jeg har utført etter beste evne

Her er noen skjorter:

Amerikansk doom, Fall of Empyrean

Svensk prog-death i Opeth-gata, In Mourning

Og egen skjorte (kan kjøpes på http://www.attheends.com)
Det blir litt stress for folk å gå innom så mange tråder for forskjellige småting tenker jeg, så jeg slenger like greit med her.
Jobber også endel for hånd, og forsøker å få brukt det på litt forskjellige måter. Legger vel litt forskjellig her, noe av dette har vært på med på en ustilling i Bergen nå i vår, og noe har jeg brukt i egne designs:

Og til slutt en liten bonus for de som kicker på sånt:

PUH!
Håper det ikke ble for blandet og tilfeldig.
Hei no.
Robert / attheends.com