Viktig informasjon!Vi har nå stengt Det Store Dyret for registreringer. Det Store Dyret lever nå på Discord. Send meg en epost på ADMIN krøllalfa STOREDYRET dott COM hvis dere ønsker invitasjon!
Forumregler
Vi ser helst at dere legger ved bilder av videoarbeider og nettsider, slik at det blir enklere å kommentere på arbeidet ditt. Post gjerne stillbilder i høy kvalitet, så vi kan beundre hver lille detalj. (Stillbilder gjør det også mulig å plassere arbeider i headeren, i tilfelle det fortjener plass der.)
Et nytt design lagt til i t-shirt shoppen min. "Oooh! I'm Soo Metal!" trenger vel ikke for mye forklaring. Med muligheten til å spesialtilpasse plagg med farger og modeller, kan man bestille en her: http://painbucket.piki-art.com/
hehe. jeg er littegranne avrundet i kantene, og liker halvstramme skjorter, så medium passer som en hanske for meg. akkurat passe stramme og lange, men comfy som fy.
shit as.. Mad skills mann! Hehe.. Digger streken din, den er helt rå. Er sykt nyskjerrig på hvordan du går fram for å lage en slik illustrasjon? Skisser du opp med blyant først for så å gjøre mesteparten av arbeidet digitalt? Eller tegner du hele illustrasjonen med blyant for så å trace "raskt" i illustrator? Hvis du skjønner hva jeg mener
ehehm. jo ja. takk for ros. kos. Min teknikk, for øyeblikket (jeg skifter teknikker i rykk og napp her og der). -er å skisse opp med blyant raskt først, en komposisjons-skisse, så finner jeg noen circa circa referanser, titter og lager "egne" versjoner av dem, skisser de inn i kontekst, og slenger på enkle pennestrøk. Så begynner jeg med skyggelegging med en slik Pentel pen-pensel-blekk penn greie. å jeg elsker den. Det tar tid. så scanner jeg inn på uhorvelige innstillinger, og livetracer det. fikser den etterpå. og så fargelegger jeg og legger finishing touches på i illustrator. Det er iallefall teknikken jeg bruker for øyeblikket.
Ah! Takk! Digg å høre om workflow og arbeidsprosesser.. Inspirerende. Har en slik pensel-blekk-greie selv, men den er ganske tjukk, så kanskje jeg skal snuse rundt etter ein slekk ein penn som du har skaffarei.
Det hørtes ut som en veldig god måte å jobbe på. Skal prøve det! Igjen, takk for rundown av det nåværende ritualet